حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
438 بازديد

پیگیری وضعیت کارخانه کاشی و سرامیک قزوین در مجلس

پیگیری وضعیت کارخانه کاشی و سرامیک قزوین در مجلس

مسعود رضایی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس پیرامون دستورکار نشست روز یکشنبه 25 اذرماه کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: کارخانه کاشی و سرامیک قزوین با مشکلی مواجه بود و آقای بابایی صالح عضو هیات رئیسه این کمیسیون، اعتراضاتی نسبت به وضعیت نابسامان این کارخانه داشت، چرا که کارگرانی را به صورت سفارشی در این کارخانه مشغول به کار کرده‌اند، همچنین زیان‌دهی این کارخانه از جمله ایراداتی بود که به بدان وارد دانسته‌اند.

رضایی در ادامه گفت: در این نشست آقای تقی‌زاده رئیس صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل این کارخانه در این مورد توضیحاتی را ارائه دادند، چرا که این کارخانه متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است.


وی ادامه داد: در نهایت قرار بر این شد که مسئولان این کارخانه جوابیه‌ای برای اعتراضات مطرح شده آماده کنند تا صحت و سقم این اعتراضات مورد بررسی قرار بگیرد و بر اساس آن تصمیم‌گیری شود.

لازم به ذکر است در این نشست رئیس صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل کارخانه کاشی و سرامیک قزوین حضور داشتند.


 


نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند