حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
387 بازديد

کاهش قیمت مسکن در روزهای آینده

کاهش قیمت مسکن در روزهای آینده

محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت مسکن گفت: نگاه وزارت راه و شهرسازی و وزیر جدید در حوزه مسکن نگاه مثبتی است و به این باور رسیده‌اند که در شرایط فعلی، کشور نیاز به تولید مسکن دارد.

مسکن مهر باید جمع شود

وی بیان کرد: مسکن مهر پروژه‌ای است که باید جمع شود و نظر وزارتخانه نیز بر این محور است. امسال حدود 200 هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف مانده و با پیگیری این روند می تواند مشکلات این بخش را حل کرد.رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادادمه داد: نگاه این است که دولت تسهیلات ارزان قیمتی در حوزه مسکن تزریق کند که توافقات خوبی نیز صورت گرفته و پس از حضور وزیر جدید راه و شهرسازی همراهی دولت با بانک ها بیشتر شده و اراده بهتری برای اعطای تسهیلات بانکی ارزان تر به تعداد بیشتر، صورت گرفته است.

واگذاری زمین های دولتی با آمدن وزیر جدید راه و شهرسازی

رضایی با اشاره به اینکه اراده جدی برای واگذاری زمین های دولتی شکل گرفته است، افزود: دولتی ها معمولا زمین ها را واگذار نمی‌کنند اما با آمدن وزیر جدید، اراده جدی‌تری در وزارتخانه صورت گرفته که بتوانند زمین ها را واگذار کنند.

وی بیان کرد: الان دولت در مسیری قرار  گرفته است که می توان برای تولید مسکن امیدوارتر بود. در بودجه سال 98 نیز منابع مالی و کمک هایی که می توان به این حوزه کرد را لحاظ خواهیم کرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: با کاهش قیمت دلار شاهد پایین آمدن قیمت مصالح ساختمانی از قبیل کاشی و سرامیک هم هستیم که قیمت مسکن را نیز تحت تاتیر قرار می دهد. روزهای آینده روزهای خوبی در حوزه مسکن خواهد بود پس نگران نباشند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند