حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
414 بازديد

کشور در شرایط فعلی نیازمند چریکهای اقتصادی و صنعتی است

کشور در شرایط فعلی نیازمند چریکهای اقتصادی و صنعتی است

 مهندس حمید قاطع مدیر عامل شرکت آپادانا سرام ضمن لزوم گرفتن حالت جنگی ودفاعی در اقتصاد در شرایط کنونی  گفت: در شرایط کنونی که دشمن تمامی امکانات خود را برای به زانو در آوردن ملت ایران بسیج کرده امورات صنعت و اقتصاد چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی با فعالیت های معمولی پوشش داده نخواهد شد لذا تمام بخش های اقتصادی و صنعتی کشور به ویژه در حوزه تولید باید با تمام توان و همت به میدان بیایند.

وی با تاکید بر این نکته که لازم است در مقابل اتاق جنگ هایی که دشمن ایجاد کرده است، در کشور اقدامات متقابلی دیده شود، افزود: در چنین شرایطی فعالیت های معمولی کافی نیست و باید با اقدامات جهادی به جنگ دشمن برویم.

قاطع با بیان اینکه این اقدامات قطعا نیازمند عزم جدی در بخش خصوصی و دولتی است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران با تاسی از فرهنگ غنی اسلام و آموزه های دینی شرایط دشوارتری را در دهه های گذشته پشت سر گذاشته و قطعا با تبعیت از فرامین رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید و همت و تلاش ملت بزرگ ایران از این مقطع نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

مدیرعامل بزرگترین کارخانه تولید کاشی و سرامیک خاورمیانه اظهار داشت: در اکثر واحد های تولیدی دیده می شود که به دلیل افزایش نرخ ارز و نرخ مواد اولیه وارداتی، تولید آن ها به مشکل خورده و یا قیمت تمام شده محصولات آن ها افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رفع وابستگی از منابع خارجی و تکیه بر ظرفیت های داخلی در این شرایط بسیار ضروری و مهم است، ادامه داد: در این شرایط تمام امکانات کشور باید برای بومی سازی مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی هدایت شود که این مهم در این شرکت عملیاتی و بهره برداری نیز شده است و مواد اولیه وارداتی در آزمایشگاه های شرکت با ترکیبات مواد داخلی انجام می گیرد.

قاطع در پایان با بیان اینکه در شرکت آپادانا سرام این سیاست اصولی را دنبال خواهیم کرد، یادآور شد: البته این موضوع در سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد تاکید قرار گرفته بر همین اساس شایسته است تا در شرایط کنونی توجه ویژه به این موارد شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند