حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
591 بازديد

172 هزار تن کالا از گمرک های فارس صادر شد

172 هزار تن کالا از گمرک های فارس صادر شد

خداداد رحیمی افزود: کالاهای صادراتی از فارس به 52 کشور جهان از جمله آلمان، ترکیه، قطر، امارات عربی متحده، کویت، هند، اندونزی، افغانستان، عراق و سوریه صادر شد.
او ادامه داد: در 6 ماه نخست امسال، صادرات سیمان از فارس از لحاظ وزنی 80 درصد و از نظر ارزشی 66 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: پارسال در مجموع بیش از 200 هزار تن کالا به ارزش 248 میلیون دلار از طریق گمرک های فارس به خارج از کشور صادر شد که بیشترین حجم کالاهای صادر شده را محصولاتی از جمله تولیدات لبنی، رب گوجه فرنگی، شیره و عصاره شیرین بیان، خرما، اوره، سیمان، ماهی، کاشی و سرامیک، فرش و سایر کفپوش ها و مفتول آهنی و فولادی تشکیل می داد.
او اظهار دشت: همچنین در 6 ماه نخست امسال 10 هزار و 563 تن کالا به ارزش 49 میلیون دلار از طریق گمرک فارس به کشور وارد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال به لحاظ وزنی سه درصد و به لحاظ ارزشی 22 درصد فزونی داشته است.
مدیرکل گمرک های استان فارس افزود: عمده کالاهای وارد شده به کشور از طریق گمرک های فارس عمدتا اقلامی مانند ماشین آلات و تجهیزات تولید کنندگان داخلی، لوازم خانگی، کاغذ، مقوا و شیشه تشکیل می دهد مربوط به کشورهایی چین، امارات متحده عربی، آلمان، ترکیه، لهستان، کره جنوبی، سوئد، پاکستان، آلبانی و ایتالیا است.
رحیمی، در خصوص تعداد مسافران وارد شده به کشور از طریق مرز هوایی این استان هم گفت: طی 6 ماه نخست امسال 173 هزار و 197 مسافر از طریق مرز هوایی فارس به کشور وارد شده اند که از این تعداد 134 هزار و 113 نفر ایرانی و مابقی گردشگر خارجی بوده اند.
او ادامه داد: طی مدت مذکور، شهروندان استان فارس تعداد 256 بسته کالاهای هدیه و سوغات به ارزش سه هزار و 341 دلار از طریق گمرک امانت های پستی دریافت و تعداد 2 هزار و 703 بسته پستی نیز به ارزش 30 هزار و 345 دلار به خارج از کشور ارسال کردند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند