حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
2262 بازديد

بازدید از کارخانه کاشی کسری

بازدید از کارخانه کاشی کسری
 برهان صلواتی در بازدید سرزده کارخانه کاشی کسری کردستان با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی خرید کاشی و سرامیک اظهار کرد: می توان با استفاده مواد تولیدی داخل استان از سوی دستگاه های اجرای و مردم نقش فرهنگ مصرف داخلی را معنی بخشید.

وی اضافه کرد: كاشي كسری جزء پنج شرکت بزرگ استان کردستان هم اکنون با ظرفیت 220 نفر اشتغال مستقیم در حال فعالیت بوده و یکی از مشکلات فعلی این کارخانه عدم استفاده پیمانکاران طرح های دولتی از محصولات این کارخانه است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بدون شک اگر محصولات این کارخانه به خارج از کشور صادر نمی شد هم اکنون با رکود دست و پنجه نرم می کرد گفت: اگر فرهنگ مصرف تولیدات بومی در کشور و به تبع آن در کشور نهادینه نشود تمامی سرمایه های موجود طرح های تولیدی و همچنان اشتغال های مستقیم و غیر مستقیم طرح ها از بین می‌رود.
صلواتی گفت: از بین رفتن فرصت های شغلی موجود علاوه بر اینکه مانع از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بله باعث بروز بسیاری از مشکلات کشور می شود.
به گفته وی، در حضور بین کارگران این شرکت حس همدلی موجود در بین کارگران و کارفرما به عنوان الگویی مناسب برای شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان است که می توان با توسعه آن در بین تمامی واحدهای استان نیز گامی در تحکیم روابط شغلی واحدها برداشت.
وی همچنین تجدید نظر برخی از دستگاه های خدمات رسان استان در خصوص بخشودگی جرایم، دیرکرد‌ها، تامین تسهیلات مصوب کارگروه رفع موانع تولید از سوی بانک ها را خواستار شد.
مدیرکارخانه کاشی کسری نیز در این آیین گفت: در هفت سال گذشته در اثر رکود به وجود آمده در صنعت ساختمان و نوسانات ارزی مشکلات بزرگی برای صنعت به ویژه صنایع وابسته به ساختمان به وجود امده است که برون از این وضعیت نیازمند تعامل سه بخشش دولت به عنوان حامی، صنعت به عنوان کارفرمایان و منابع انسانی به عنوان بازوی محرک تولید است.
حسین آروند اظهار کرد: این شرکت هم اکنون توانسته با استفاده از تعامل دو بازوی کارفرما و منابع انسانی چهار خط تولید کارخانه را سه شیفته فعال نگه‌دارد و حدود 80 درصد از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کند.
به گفته وی، سیاست این کارخانه کاهش بهای تمام شده محصول بوده که برای موفقیت بیشتر نیازمند حمایت بیشتر دولت به ویژه دستگاه های خدمات رسان و بانک ها هستیم.
وی عمده مشکل موجود این کارخانه را کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش عنوان کرد و افزود: برخی از قوانین وضع شده مانع تولید بوده به طوری که باعث ایجاد بهانه جویی دستگاه های اجرایی برای سنگ اندازی در مسیر تولید می شود.
وی گفت: در اثر سنگ اندازی برخی دستگاه ها به ویژه بانک های عامل پرداخت تسهیلات طرح توسعه این شرکت که حدود 60 درصد از ظرفیت تولید و اشتغال این کارخانه را افزایش می دهد همچنان به صورت بلاتکلیف مانده است. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند