حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
2685 بازديد

کاشی مرجان

کاشی مرجان
کاشی مرجان یکی از برندهای برتر کاشی و سرامیک استان اصفهان است که در بازار کاشی و سرامیک از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

کاشی و سرامیک به عنوان یکی از قدیمی ترین پوشش دهنده‌های سطوح شناخته می‌شود که از دیرباز تا کنون تغییر و تحول بسیاری در ساخت و تولید آن رخ داده است.
با صنعتی شدن تولید کاشی و سرامیک، فعالان عرصه تولید کاشی در کشور روز به روز بیشتر شدند به گونه ای که امروزه ایران به عنوان یکی از ده کشور برتر تولید و صادرات کاشی و سرامیک در جهان شناخته می‌شود.
نگاهی به تاریخچه کاشی جهان به شما نشان می‌دهد که ایران جایگاه مستحکمی در روند ابداع و توسعه این متریال ساختمانی دارد.
یکی از مهمترین شهرهای ایران در سیر تحول کاشیکاری در ایران اصفهان است که به دلیل برخوداری از اقلیم مناسب و دسترسی به مواد اولیه مناسب تولید کاشی و سرامیک امروزه دارای کارخانه‌های بسیاری در سراسر این استان است.
استان اصفهان دارای کارخانجات کاشی و سرامیک بسیاری است که کاشی مرجان یکی از آنها است. کاشی و سرامیک مرجان توانسته است با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا به عنوان یکی از مهمترین برندهای تولید کاشی اصفهان شناخته می‌شود.

پیشنیه ساخت کاشی مرجان

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک مرجان به عنوان یک واحد مستقل تولید کاشی‌های در زمینه تولید انواع کاشی‌های بدنه قرمز (با جذب آب کمتر از 3%) در نوع کاشی‌های  پرسلانی لعاب دار، کاشی‌های ضد اسید، کاشی نما و کاشی و سرامیک ویژه پارکینگ شناخته می‌شود که از سال 1371 در منطقه نجف آباد اصفهان کار خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از به روزترین ماشین آلات خط تولید کاشی و مجرب ترین متخصصین صنعت کاشی توانست کیفیت و تنوع طرح تولیدات خود را تا آنجا گسترش دهد که در دوره‌های مختلف به عنوان صادرکننده نمونه ملی و استانی مطرح گردد.

تاریخچه کاشی مرجان
کاشی مرجان توانسته است در راستای نوآوری در زمینه تولید و عرضه به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ضد اسید صنعتی، اولین تولیدکننده کاشی نما مجهز به حفره‌‎های نصب اسکوپ (برای چینش کاشی نما به روش خشک چین) و اولین تولید کننده کاشی اسلیم در ایران شناخته شود.

 شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک مرجان توانسته است افتخارات بسیاری کسب کند که یکی از مهمترین آنها کسب عنوان برند برتر ملی در سال 1397 است.

محصولات و طرح‌های کاشی مرجان

شرکت کاشی مرجان با بیش از سی سال  تجربه در صنعت تولید پوشش‌های سرامیکی توانسته است با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک، نوآوری‌های جدیدی در این صنعت داشته باشد و در این راستا مفتخر به تولید انواع کاشی در سایز‌های مختلف تحت استاندارد ISO 13006 از جمله:

کاشی‌های پرسلان (بدنه سفید) مات مرجان

این نوع کاشی مناسب استفاده در کف است و بیشتر با عنوان سرامیک کف مرجان شناخته می‌شود این نوع کاشی و سرامیک در طرح‌های مختلفی وجود دارد که کاشی مرجان طرح یارد، پرتلند، راست و ... از این جمله است.

کاشی مرجان مدل آنجلو

کاشی پرسلان پولیش و نیمه پولیش مرجان

سرامیک نیمه پولیش دارای سطحی نیمه صیقلی است و این نوع پرسلان‌ها نیز مناسب کف سازی است و بیشتر در فضاهای داخلی و اداری به کار برده می‌شود. پولیش کاری به پرداخت سطح برای ایجاد یک سطح صاف و صیقلی گفته می‌شود. سرامیک‌های تمام پولیش بیشتر مناسب استفاده در دیوار یا کف‌هایی هستند که رفت و آمد زیادی در آنها اتفاق نمی افتد زیرا صیقلی بودن این سطوح ممکن است باعث لیز خوردن افراد شود.

کاشی‌های دکوراتیو و لوکس مرجان

کاشی دکوراتیو، امروزه به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های دکوراسیون داخلی شناخته می‌شود که از آنها برای ایجاد تغییر و تحول در فضاهای داخلی به خصوص آشپزخانه‌ها فضاهای بین کابینتی و دیواره پذیرایی و نشیمن استفاده می‌شود. این نوع کاشی بیشتر شامل کاشی‌های دیواری مانند کاشی بین کابینتی مرجان می‌شود. کاشی دکوراتیو مرجان در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارد. برخی از این طرح‌ها عبارتند: از داماسک،ساوانا،آراندا,مالاسکا، فلاویا و ...

کاشی‌های ضد اسید صنعتی مرجان

محیط‌های صنعتی مانند فضای کارخانه‌ها، تولیدی‌ها و ... که دائم در تماس با مواد اسیدی یا قلیایی هستند و یا فضاهای بیمارستانی و آزمایشگاهی که به دلیل وجود آلودگی‌ها لازم است همواره با استفاده از مواد اسیدی و بازی ضد عفونی گردد محیط‌های بسیار آسیب پذیری هستند در نتیجه لازم است از کاشی و سرامیک و پوشش دهنده‌های مقاومی در برابر اسیدها و بازها در آنها استفاده شود تا در برابر خورندگی این نوع مواد به خوبی دوام آورد. در نتیجه استفاده از کاشی و سرامیک ضد اسید صنعتی مرجان یا ضد قلیایی مرجان یکی از مهمترین راه‌های ایجاد یک محیط امن است.
کاشی مرجان یکی از اولین تولیدکنندگان کاشی‌های ضد اسید صنعتی در ایران است و موفق به دریافت گواهی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شده است.

کاشی مرجان مدل آنجلو

مزایای کاشی‌های ضد اسید صنعتی مرجان

مقاوم در برابر انواع اسیدها و مواد خورنده اسیدی، دارای تراکم بالا در بیسکوییت کاشی که باعث ایجاد مقاومت مکانیکی بالا گردیده است و به آسانی ترک نمی خورد یا شکسته نمی شود، دارای مقاومت بالا در برابر سایش، به دلیل پخت در دمای بالا و از دست دادن آب ملکولی در برابر جذب آب بسیار مقاوم است در نتیجه مقاومت بالایی در برابر یخ زدگی دارد و همچنین دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و تغییرات دما.

کاربرد کاشی‌های ضد اسید صنعتی مرجان

کاشی‌های ضد اسید مرجان پوشش دهنده‌های مناسبی جهت کاربرد در محیط‌هایی که در معرض انواع اسیدها (به استثناء اسید فلوئوریدریک HF) هستند.
این کاشی‌ها جهت کاربرد در محیط‌هایی که در معرض بارهای سنگین دینامیکی قرار دارند مانند کف انبارهای صنعتی که لیفتراک‌های حامل بار بر روی آن تردد می‌کنند مناسب هستند.
به دلیل مقاومت بالایی که در برابر فرسایش دارند گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌هایی که در معرض ترافیک سنگین عبور و مرور افراد قرار دارند (مانند اماکن عمومی) و ... هستند.
همچنین این نوع کاشی و سرامیک به دلیل جذب رطوبت پایین مناسب برای استفاده در محیط‌هایی که در معرض مواد با بوی آزاردهنده قرار دارند (مانند آشپزخانه‌های صنعتی و سرویس‌های بهداشتی عمومی)  هستند زیرا نفوذ مواد بدبو به بدنه بسیار سخت است و مانع ایجاد بوی نامطبوع ماندگار در محیط در درازمدت می‌شود.

از این نوع کاشی و سرامیک می‌توان در محیط‌هایی تولیدی که نیاز به استریل بودن دارند نظیر صنایع غذایی، کارخانه‌های تولید فرآورده‌های لبنی، صنایع روغن کشی، صنایع فرآوری گوشت، کنسرو سازی، کارخانه‌های نوشابه سازی، صنایع بسته بندی مواد غذایی و ... نیز استفاده کرد.

کاشی مرجان مدل آنجلو

کاشی‌های سرویس بهداشتی مرجان

امروزه بیشتر کارخانجات کاشی و سرامیک سعی می‌کنند تنوع محصول خود را داشته باشند و محصولاتی مناسب برای هم دیوار و هم کف ساختمان تولید نمایند. یکی از مهمترین محصولات کاشی مرجان، کاشی سرویس بهداشتی مرجان است که در میان خریداران از اقبال بسیاری برخوردار است. طرح‌های متنوع در رنگ بندی‌های جذاب باعث شده است که کاشی و سرامیک مرجان در زمینه عرضه کاشی و سرامیک مناسب سرویس بهداشتی، حمام و حتی استخر موفق عمل نماید.

کاشی‌های استخری مرجان

کاشی‌های استخری نوع خاصی از کاشی هستند که لازم است دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله کوچک بودن ابعاد، مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی، لغزنده نبودن و ... باشند. کاشی‌های استخری مرجان با طرح‌های متنوع و جذاب توانسته است جایگاه خود را در میان کاشی‌های استخری ساخت ایران پیدا نماید.

کاشی‌های بین کابینتی مرجان

یکی دیگر از محصولاتی کارخانجات مرجان که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است کاشی‌های بین کابینتی مرجان است. این کاشی‌ها اغلب طرحدار هستند و به عنوان یک پوشش دیواری در حد فاصل میان کابینت‌های دیواری و زمینی استفاده می‌شوند. به طور کل کاشی‌های بین کابینتی بسیار زیبا هستند و جلوه بصری جذابی را در آشپزخانه به وجود می‌آورند. شما با انتخاب یک طرح مناسب از کاشی‌های بین کابینتی مرجان به سادگی می‌توانید تغییر و تحول عظیمی را در آشپزخانه خود به وجود آورید.

توجه داشته باشید کاشی‌های بین‌کابینتی به راحتی و تنها با استفاده از چسب کاشی و سرامیک می‌توانند روی هر زمینه‌ای حتی بر روی کاشی‌های قدیمی آشپزخانه چسبانده شوند.

جدیدترین کاشی مرجان

کارخانجات کاشی مرجان همواره به دنبال شناسایی نیاز مشتری و تولید جدیدترین طرح کاشی و سرامیک مطابق با نیاز و سلیقه مخاطبان است. شما می‌توانید برای آگاهی از محصولات متنوع این برند معتبر کاشی و سرامیک ایرانی از فروشگاه‌های اینترنتی کاشی و سرامیک نظیر فروشگاه کاشی و سرامیک کاشی لند بازدید به عمل آورید. همچنین وب سایت کاشی مرجان جدیدترین نوع کاشی و سرامیک مرجان را با اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار می‌دهد.

کاشی مرجان مدل آنجلو

صادرات کاشی مرجان

در حال حاضر کاشی و سرامیک تولیدی شرکت مرجان به دلیل کیفیت بالا و طرح و رنگ متنوعی که دارد به بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می‌گردد. این برند توانسته است در میان محصولات خارجی نام خود را به عنوان یک کالای برتر ایرانی اثبات نماید.

کاتالوگ کاشی مرجان

همانطور که گفته شد شرکت کاشی مرجان یکی از معروف ترین محصولات کاشی و سرامیک در ایران است که توانسته است با فعالیت گسترده خود علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به صادرات محصولات خود بپردازد این مهم از طریق ارائه کاتالوگ آنلاین عکس کاشی و سرامیک تولیدی این شرکت و قرار دادن آن در اختیار خریداران خارجی حاصل شده است. محصولاتی که در مجموعه کاشی مرجان تولید می‌شوند دارای طرح و نقش متنوعی بوده که مطابق با فرهنگ‌های گوناگون طراحی گردیده است.

قیمت کاشی مرجان اصفهان

قیمت کاشی و سرامیک همواره یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در فروش آن بوده است. قیمت گذاری محصولات کاشی و سرامیک تولیدی مرجان بر اساس کیفیت محصولات آن تنظیم می‌شود. این محصولات  در چهار دسته بندی کیفیتی به بازار عرضه می‌شوند. کیفیت محصولات بر اساس مواد اولیه، نوع پخت و روش تولید آنها درجه بندی می‌شود. این تنوع درجه باعث گردیده است شما با هر توان مالی بتوانید محصولات کاشی و سرامیک مرجان را تهیه نمایید.

نمایندگی کاشی مرجان

کاشی مرجان نیز مانند تمامی برندهای برتر تولید کاشی و سرامیک در ایران دارای نمایندگی‌های بسیاری در شهرهای بزرگ ایران است. این نمایندگی‌ها در شهر‌های اصفهان، شیراز، رشت، کرج، کرمان، ارومیه، قم، ساری، همدان و یزد علاوه بر اینکه بصورت رسمی فعالیت دارند دارای سهمیه خرید کاشی و سرامیک هستند و از طریق کانال ارتباطی مستقیم و بدون مراجعه به آدرس کارخانه کاشی مرجان اصفهان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را از شرکت اصلی سفارش دهند. برای آگاهی از نمایندگی‌های نزدیک به خود به وب سایت کاشی و سرامیک مرجان مراجعه نمایید.

نمایندگی کاشی مرجان

خرید کاشی مرجان از فروشگاهای اینترنتی کاشی و سرامیک

امروزه با روی کار آمدن خرید و فروش آنلاین یکی از ساده‌ترین راه‌های دسترسی به محصولات کاشی و سرامیک به خصوص کاشی و سرامیک مرجان در هر نقطه از ایران استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی کاشی و سرامیک نظیر فروشگاه آنلاین کاشی لند است. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه محصولات مورد نیاز خود را در کمترین زمان با بهترین کیفیت و قیمت انتخاب نمایید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند