حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
333 بازديد

آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی ساخت و ماشین‌آلات وابسته

آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی ساخت و ماشین‌آلات وابسته
یازدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی ساخت و ماشین‌آلات وابسته با حضور وزیر صمت افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سیمان خبر، حسین مدرس خیابانی «قائم مقام وزیر در امور بازرگانی»، خداداد غریب پور «رییس هیات عامل ایمیدرو» و بهمن حسین زاده «مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران» نیز در این افتتاح و بازدید وزیر صمت را همراهی کردند.

این نمایشگاه در هشتاد و ششمین سالروز تاسیس صنعت سیمان ایران برگزار شده است و از میان هلدینگ های سیمانی می توان به حضور هلدینگ توسعه و سرمایه گذاری صنعت سیمان (سیدکو) و هلدینگ سیمان تهران اشاره کرد .

همچنین این نمایشگاه با مشارکت تعداد دیگری از کارخانجات سیمان مانند سیمان سبزوار، سیمان هرمزگان، سیمان غرب آسیا و سیمان داراب نیز همراه بود.

شرکت ها و پیمانکاران داخلی حاضر در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت را در معرض دید عموم قرار داده اند.

ایران سمنتکس از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن شماره ۶ پذیرای علاقمندان و فعالان این حوزه خواهد بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند