حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
426 بازديد

آیا سیمان گران شده است؟

آیا سیمان گران شده است؟
یک کارشناس سیمان با اعلام اینکه امکان نگهداری بیش از ۳ ماه سیمان وجود ندارد زیرا از کیفیت آن کاسته و حتی تبدیل به سنگ می شود ، گفت: در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده سیمان با مازاد روبه رو هستند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ علی محمد بد ، با اشاره به اینکه وضعیت بازار و تغییرات قیمت فولاد با بخش سیمان متفاوت است، اظهارداشت:  در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده سیمان با مازاد روبه رو هستند و هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات خود اعمال نکرده اند.

وی با بیان اینکه بخشی از نگرانی‌ها در حوزه قیمت سیمان متوجه شایعه‌هایی در مورد افزایش قیمت‌ها است، افزود: شایعه افزایش قیمت‌ها به هیچ عنوان صحت  ندارد.

این کارشناس صنعت سیمان با اعلام اینکه ظرفیت تولید سیمان در کشور حدود 85 میلیون تن است، تصریح کرد: در حال حاضر میزان تولید سیمان در کشور حدود 60 میلیون تن است که 25 میلیون تن از ظرفیت تولید این محصول معطل مانده است. همچنین از کل سیمان تولیدی کشور  25 میلیون تن صادر  و تنها 35 میلیون تن در داخل مصرف می‌شود.

 بد اضافه کرد: امکان نگهداری بیش از 3 ماه سیمان وجود ندارد زیرا از کیفیت آن کاسته و حتی تبدیل به سنگ می شود به این ترتیب توجیهی هم برای دپوی سیمان به امید گرانی این محصول وجود ندارد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند