حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
310 بازديد

ابلاغ شیوه‌نامه نحوه صدور پروانه ساختمان برای املاک واقع در کاربری‌های خدماتی

ابلاغ شیوه‌نامه نحوه صدور پروانه ساختمان برای املاک واقع در کاربری‌های خدماتی

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری فارس، افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هشتاد و ششمین شورای شهر در باره شیوه‌نامه نحوه صدور پروانه ساختمان جهت زمین‌ها و املاک واقع در کاربری‌های خدماتی اظهار داشت: این شیوه‌نامه 7 دی امسال به مناطق شهری ارسال شده و مردم سال‌ها درگیر فریز شدن املاکشان در محلات بودند که با این شیوه‌نامه مشکل آنها رفع می‌شود.

وی افزود: برخی از املاک محلات در طرح توسعه جا مانده‌اند و نمی‌توانستند مالکان آنها برای کاری انجام دهند. البته طبق قانون باید تا 5 سال این موضوع تعیین تکلیف می‌شد اما متاسفانه چند سال مسکوت مانده بود.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شیوه نامه نحوه صدور پروانه جهت املاک واقع در طرح تدوین شده و در 13 بند آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مصوب کردیم.

حبیب‌زاده گفت: سازمان املاک قرار است به این موضوع ورود کند و با مالکان املاکی که طرح‌های آن تصویب شده تسویه حساب کنند و در مواردی باید توجه داشت اصلا مالکان طرح را اجرا نکرده‌اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر به شهرداری‌های مناطق این اختیار داده شده یا با مالکان تسویه حساب کنند و ملک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بخرند یا نسبت به صدور پروانه اقدام شود که اگر مالک پروانه بخواهد نیز مقرر شده تا سقف تراکم 12 درصد و حداکثر در 3 طبقه موافقت کنند و این جزو کلیات است.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: ولی در مورد جزئیات باید ضوابط باغ‌ها و بافت‌های تاریخی رعایت شود و این در مورد املاکی است که سند دارند و برای منطقه ده ونک که سندی ندارد شامل نمی‌شود.

این عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: این بخشنامه مطالبه طولانی مردم جهت تعیین تکلیف املاکشان بوده و سبب رفع فریز املاک در محلات خواهد شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند