حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
225 بازديد

اثر روانی مثبت طرح ملی مسکن بر بازار

اثر روانی مثبت طرح ملی مسکن بر بازار

به گزارش کاشی لند به نقل از تسنیم؛ سید احسن علوی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن، در 4 استان، اظهار داشت: این طرح اثرات روانی مثبتی در بازار مسکن داشته است، اما اینکه تا چه میزان مسئولان ذیربط بتوانند طرح مسکن ملی را به مرحله اجرایی برسانند، مشخص نیست.

وی افزود: عملیاتی کردن طرح ملی مسکن و کنترل تورم ناشی از اجرا آن و همچنین تامین اعتبارات برای پیش برد طرح نیز امر دشواری است که امیدوارم بتوانند آن را به سرانجام برسانند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ما تجربه مسکن مهر را در کشور داریم، ادامه داد:در زمان اجرای طرح مسکن مهر بانک‌ها و وزارتخانه‌ها برای اجرایی این طرح همراهی و هماهنگی وجود داشت اما در حال حاضر این هماهنگی کمتر است.

نماینده مردم سنندج در مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا دولت در مدت 2 سال باقی مانده از عمر دولت می‌تواند 700 هزار واحدی که اعلام کرده اند را تولید کنند؟ گفت: بعید می‌دانم که بتوانند تعداد اعلامی را تولید کنند اما فکر  می‌کنم 300 تا 400 هزار مسکن در این مدت ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند