حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.4
548 بازديد

اخبار کاشی و سرامیک جهان در هفته سوم اسفند 99

اخبار کاشی و سرامیک جهان در هفته سوم اسفند 99
مائورو فنزی به عنوان مدیر کل شرکت ساکمی ایتالیا که پیشرو در ارائه خدمات به صنعت کاشی و سرامیک جهان است انتخاب شد. 

گروه تولیدی روکا آمریکا با خرید یک کارخانۀ بهداشتی در برزیل، حضور خود را در این کشور تقویت نموده و تعداد واحدهای تولیدی خود در برزیل ب منظور تولید محصولات بهداشتی ساختمانی برای صادرات به آمریکای شمالی به 12 واحد افزایش داد.

انتصاب مدیرکل جدید در گروه ساکمی

انتصاب مدیر جدید در گروه ساکمی

شرکت چند ملیتی ساکمی که در صنعت کاشی و سرامیک جهان یک شرکت کاملا شناخته شده است و بیشتر در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی مورد نیاز صنعت کاشی و سرامیک فعالیت می نماید اقدام به تعیین مدیر کل جدید برای این گروه تولیدی نموده است.
در همین راستا گروه تولیدی ساکمی (SACMI) سمت مدیر کلی را از مدیر قبلی این شرکت یعنی جولیو منگولی (Giulio Mengoli) که در ماه مارس به دلایل شخصی از سمت خود کناره گیری نموده بود به مائورو فنزی (Mauro Fenzi)  منتقل نمود.
مائورو فنزی 59 سال دارد و دارای مدرک مهندسی از دانشگاه میلان است. مهندس فنزی دارای تجربیات بسیاری در زمینه سیستم های اتوماسیون صنعتی و فناوری دیجیتال در ایتالیا، فرانسه و آمریکا دارد و علاوه برآن تجارب مدیریتی بسیاری در زمینه رشد تجاری و منابع انسانی دارد.
پائولو مونگاردی (Paolo Mongardi) رئیس هیئت مدیره ساکمی با تشکر از زحمات جولیو منگولی در رابطه با این تعیین سمت به سهامدارن اطمینان خاطر داد که این تغییر به مناسب ترین شیوه ممکن با حفظ اطمینان از حداکثر تداوم روش مدیریت استراتژیک و عملیاتی شرکت باشد، صورت خواهد گرفت.

توسعه گروه روکا با خرید یک کارخانه بهداشتی در برزیل

توسعه گروه روکا با خرید کارخانه

گروه آمریکایی روکا (Roca ) با خرید یک کارخانۀ بهداشتی در استان سیرا در برزیل، حضور خود را در این کشور تقویت نموده و تعداد واحدهای تولیدی خود در برزیل به  12 واحد افزایش داد.
خرید این کارخانۀ تولید محصولات بهداشتی در ایالت سیرا در شمال شرق برزیل با سرمایه گذاری 16 میلیون یورویی از سوی گروه roca نهایی گردید. کارخانه مذکور که از سال 2018 در مصادره بوده است و از آوریل 2020 تعطیل شده بود، تحت مالکیت گروه روکا به تدریج فعالیت خود را با هدف دستیابی به بهره وری کامل تا فوریۀ سال آینده میلادی آغاز خواهد نمود. 
ظرفیت تولید این کارخانه در حدود 4/1 میلیون قطعه در سال برای تولید محصولات بهداشتی با برند این کارخانه و برند roca جهت صادرات به بازارهای آمریکای مرکزی و شمالی ابرآورد شده است.
کارخانه خریداری شده در سال 2016 به بهره برداری رسیده بود و یکی از مدرن ترین کارخانه های صنعتی برزیل محسوب می شد در همین راستا گروه تولیدی روکا roca درصدد است با پیاده سازی برنامۀ Eco-Roca در آن، گام مهمی در راستای کاهش گازهای گلخانه ای، صرفه جویی در مصرف انرژی و بازیافت ضایعات تولیدی محصولات سرامیکی بردارد.
گروه صنعتی روکا یک شرکت صنعتی آمریکایی است. این نام معتبر امروزه یک برند جهانی را ساخته است که با حضور در بیش از 170 بازار توسط 78 کارخانه تولیدی و بیش از 22000 کارمند در سراسر جهان تأمین می شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند