حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
3.7
1162 بازديد

اخبار کاشی و سرامیک هفته

اخبار کاشی و سرامیک هفته
در چند روز گذشته شرکت کاشی پارس اعلام کرد یک افزایش سرمایه ۱۴۴۲ درصدی خواهد داشت. استاندار یزد اعلام کرد تولید کاشی و سرامیک در یزد به سقف نیاز رسیده است. در یک سال گذشته مرز مهران صادرات 464 میلیون دلاری محصولاتی همچون کاشی و سرامیک، فولاد و ... را داشته است. 

افزایش ۱۴۴۲ درصدی سرمایه کاشی پارس

افزایش ۱۴۴۲ درصدی سرمایه کاشی پارس

شرکت تولید کاشی و سرامیک پارس با نام معاملاتی کپارس در بورس تصمیم دارد سرمایه خود را از مبلغ  12.lمیلیارد تومان به مبلغ 192.1 میلیارد تومان افزایش دهد. این افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها تامین و با هدف اصلاح ساختار مالی این شرکت اعمال خواهد شد.
شرکت کاشی پارس در دهه ۵۰ شمسی تأسیس شد، محصولات این شرکت یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران است و کاشی پارس نام خود را در تولید انواع پوشش‌های سرامیکی و پرسلانی لعاب‌دار در ایران به تثبیت رسانده است. کارخانه کاشی پارس با بهره‌گیری از به‌روزترین ماشین آلات روز دنیا در شهرک صنعتی البرز در استان قزوین آغاز به کار نموده است و همواره در صدد تولید و توزیع محصولات با کیفیتی در زمینه پوشش دهنده های سرامیکی در صنعت ساختمان بوده است. دفتر مرکزی شرکت در تهران واقع شده است و کاشی سینا  با نام بورسی کساوه در سال  1392 نزدیک به 53 درصد ۱۳۹۲ از سهامی شرکت تولید کاشی پارس را خریداری نمود و پس از آن این شرکت به یکی از معتبرترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران تبدیل شده است.

رسیدن به سقف نیاز تولید کاشی و سرامیک در یزد و لزوم سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان

رسیدن به سقف نیاز تولید کاشی و سرامیک در یزد

استاندار یزد با بیان این که سرمایه‌گذاری‌های سنتی مانند فولاد، کاشی و سرامیک و سایر موارد به سقف نیاز خود در این استان نزدیک شده است، گفت: بر این اساس توسعه دانش‌بنیان‌ها در اولویت سرمایه‌گذاری است.
محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی استان یزد برگزار گردید، تاکید کرد که پیگیر مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی بخش خصوصی در این استان خواهد بود.
وی گفت: به نظر می رسد که سرمایه گذاری های سنتی مانند کاشی و سرامیک به سقف نیاز خود در استان رسیده است و به همین دلیل نیز توسعه دانش بینان را مورد اهتمام داریم و حاضریم بدون هیچ محدودیتی حمایت از دانش بنیان را پیگیری کنیم.
وی در ضمن سخنان خود گفت: واحدهای تولید کاشی و سرامیک و دیگر واحدهای استان خوشبختانه با حداکثر ظرفیت تولید در حال فعالیت هستند.

صادرات 464 میلیون دلاری محصولاتی همچون کاشی و سرامیک، فولاد و ... از مرز مهران 

صادرات کاشی و سرامیک از مرز مهران 

غلامی مدیرکل گمرک استان ایلام از صادرات ۴۶۴ میلیون دلاری کالاهایی نظیر آهن آلات، کاشی و سرامیک، پلاستیک، تره بار، سنگ آهن، محصولات پتروشیمی و ... از مرز مهران در 12 ماه گذشته خبر داد.
وی وزن تقریبی این کالاها را ۹۰۷ هزار تن اعلاکرد و به کاشی و سرامیک و آهن آلات و مصحولات پتروشیمی و تره بار به عنوان مهمترین کالاهای صادراتی نام برد.
وی ادامه داد: تقریبا بیش از ۱۵۴۲ محموله ترانزیتی که از کشورهای دیگر به مهران آمده‌اند و از مرز مهران به عراق وارد شده اند. وی همچنین درآمد این گمرک را از زمان تاسیس آن تا سال 97 13 میلیارد عنوان کرد که در سالهای 98 و 99 با رسیدن به رقم 58 میلیارد تومان یک جهش قابل توجه در دوسال گذشته را تجربه کرده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند