حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
368 بازديد

اختراع هد ماهواره ای PREMIER برای افزایش کیفیت صیقل در خط تولید

اختراع هد ماهواره ای PREMIER برای افزایش کیفیت صیقل در خط تولید
با استفاده از ابزار جدید هد ماهواره ای پریمیر و تعبیه آن در خط تولید، تولید کنندگان می توانند یک دستگاه سنگ‌زنی تک محصولی را به خطی که قادر به پردازش و صیقلی کردن کاشی و سرامیک و مواد لعاب لعابدار است تبدیل کنند.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ کاشی و سرامیک و اسلب‌های پرسلانی تکنیکال تمام بدنه (Full body) سهم قابل توجهی از پوشش های سطحی را در مناطق پرتردد مانند ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها و ساختمان های عمومی به خود اختصاص داده اند. این متریال ها به ویژه به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش فوق العاده و ضربه، الگوی مهمی  هستند که تنوع و ماندگاری طرح و رنگ آنها در طول زمان باعث محبوبیت آنها هستند.

اولین مزیت این نوع سرهای مدور ماهواره ای امکان تبدیل یک خط قدیمی صیقل دهی کاشی لعاب دار (که بسیاری از آنها قبلاً مجهز به سر ماهواره Premier سریعتر و ارزانتر هستند) به یک خط جدید و انعطاف پذیر شدند که قابلیت کالیبراسیون و صیقل دادن کاشی های چینی  و در عین حال کاشی و اسلب لعاب دار شدند. در نتیجه این هد ماهواره ای یک دستگاه کالیبراسیون / برش / لپینگ قدرتمند است که قادر به انجام انواع فرآیندها بر روی انواع مواد است.

برای انجام این کار، از انرژی جنبشی بالای ماهواره بهره می‌برد و به سادگی با جایگزین کردنِ ابزار رزینی بر روی یک نگهدارنده الاستیک (که برای صیقل‌دهی استفاده می‌شود) با یک ابزار با چسباننده فلزی صلب انجام می‌شود.

این راه حل ساده و ابتکاری به تولیدکنندگان کاشی و سرامیک از نظر تمایز محصول مزیت اضافه شده ای می دهد و به آنها اجازه می دهد دامنه های تولیدات خود را با کاشی های فنی صیقلی و صفحات با کیفیت بالا گشترش دهند و جدا از محصولات تزئین شده دیجیتالی به تولید انبوه برسند.

ابزار جدید صیقل کردن سطوح کاشی و سرامیک

ابزار جدید صیقل کردن سطوح کاشی و سرامیک

خط تولید کاشی و سرامیک

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند