حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
299 بازديد

ارائه جدیدترین مدل های سطوح سه بعدی توسط Molde Azul

ارائه جدیدترین مدل های سطوح سه بعدی توسط Molde Azul
شرکتMolde Azul  اسپانیا به یکی از عنوان مراکز اصلی طراحی نقش و طرح ­برجستۀ جدید کاشی و سرامیک شناخته می شود، این امکان را به کمپانی‌­های سرامیکی می‌­دهد تا محصولات پیشنهادی خود را متمایز کرده و از ارزش پیشنهاد خود دفاع کنند.

کمپانی Molde Azul یک کمپانی اسپانیایی پیشرو در زمینه طراحی نقوش­ برجسته­، بافت­‌ها و همچنین ساخت قالب و پانچ در حوزه کاشی و سرامیک است. این کمگانی  اولین نمایشگاه محصولات مد روز خود را محل خود را با شعار بافت‌­هایی که به هیجان می­‌آورند برگزار نموده است.

Molde Azul در مسیر تکامل و پیشرفت خود پیوستۀ  به دنبال راه حل های جدید درزمینۀ نوآوری و بهبود مستمر شرایط تولید بوده است تا از طریق آن­‌ها بتواند محصولات خود را به خواسته مشتریانش نزدیک­‌تر کند. در همین راستا این شرکت برای نشان دادن امکانات خود نمایشگاهی ترتیب‌ ­داده تا در محل تولید این محصولات یعنی خود کارخانه بتواند آخرین محصولات پیشنهادی خود را به نمایش بگذارد. این نمایشگاه مکانی برای دیدن مدل های برتر و ترندهای مختلف و همچنین نشان­‌دادن ایده­‌هایی است که کمپانی در ماه­‌های اخیر روی آن­ها کار کرده­‌است.

داشتن دپارتمان طراحی داخلی گسترده و باتجربه در بازار رقابتی امروز یک امر ضروری است. این کمپانی با داشتن یک دپارتمان اختصاصی که منحصرا به طراحی و نمونه‌­سازی اولیۀ بافت‌­ها و نقش ­برجسته­ های سرامیکی اختصاص دارد، حین فرایندهای تولید محصول و ساخت و توسعۀ مجموعه­ ها از مشتری پشتیبانی می­کند. در حقیقت Molde Azul در توسعۀ محصولات با مشتریان خود شریک است.

طراحی یکی از معدود عناصر استراتژیکی است که باعث ایجاد تمایز در محصولات پیشنهادی تولیدکنندگان شده و از ارزش پیشنهاد ارائه ­شده دفاع می­‌کند. در این میان بافت‌­ها و نقوش برجسته به ایجاد واقع­‌گرایی بیشتر در طراحی کمک­‌کرده و با اضافه ­کردن جزئیات، ظرافت­‌ها و شخصیت باعث غنی‌­تر شدن هر مجموعه­‌ای می‌­شوند.

کمپانی Molde Azul

پیشنهادات مربوط به زیبایی محصول باید در انطباق با تجارب فنی و دانش فنی موجود قرار داشته‌ ­باشند تا تضمین شود که طراحی بدون ایجاد تغییر در طرح گرافیکی پیشنهادی، نمونۀ اولیه و محصول نهایی تبدیل به محصول می‌­شود. Molde Azul نه‌ ­تنها تضمین می­‌کند که طراحی­‌های کاملا نوآورانه‌­ ای را ارائه می­‌کند، بلکه این طراحی­‌ها بدون ایجاد هیچ مشکل تولیدی، قابلیت اجرایی شدن دارند. تعهدات شرکت شامل کمک و نظارت بر راه­‌اندازی خط تولید هم است.

نقوش‌‌ ­برجسته‌ و بافت‌ اهمیت فراوانی‌ در Molde Azul دارند.در اولین‌ گالری برگزار شده، Molde Azul فلسفۀ اندیشه‌ی بافت‌ و نقوش برجسته، روی‌ بافت‌ وبرجستگی‌­های الهام ­گرفته‌ از‌ طبیعی‌ ­ترین و آوانگاردترین ترندها سرمایه­‌گذاری کرد تا با شبیه‌­سازی بافت و مواد، احساسات و رئالیسم زیبایی­‌شناسی بیشتری را ارائه کند.

Molde Azul درحال‌­حاضر امکاناتی در 1.7 هکتار، پارکی متشکل از ماشین­‌آلات­ خلاقانه، تمام تجهیزات موردنیاز برای کار با قطعات بزرگ و بخشی از بازار که در آن تخصص دارد را دراختیار دارد.

امروزه این کمپانی علاوه بر تولید پانچ و قالب، تبدیل به یک شریک استراتژیک در تولید محصولات شده‌­است که به تمامی مراحل فرایند از طراحی تا راه­‌اندازی می‌­پردازد و درحال حاضر به بیش از 60 مشتری صنعتی در بیش از 15 کشور جهان خدمات ارائه­‌ می‌­دهد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند