حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
429 بازديد

از سرگیری فعالیت کارخانه کاشی «جم» با ۶۷ کارگر

از سرگیری فعالیت کارخانه کاشی «جم» با ۶۷ کارگر
واحد تولیدی «کاشی جم» که از اردیبهشت سال ۹۲ به دلیل برخی مشکلات در زمینه تولید ؛ فعالیت خود را متوقف کرده بود، همزمان با آغاز ایام الله ده فجر فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

به گزارش کاشی لند به نقل از ایلنا، واحد تولیدی «کاشی جم» همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

برخی منابع کارگری در این واحد تولیدی در بروجرد با اعلام این خبر گفتند: اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۲ واحد تولیدی کاشی جم واقع در شهرستان بروجرد به دلیل مشکلاتی همانند نداشتن دستگاهای مدرن به حالت رکود و تعطیلی درآمد.

این کارگران با بیان اینکه در آن زمان علت تعطیلی کارخانه به‌روز نبودن ماشین‌آلات کارخانه و در عین حال کمبود منابع مالی عنوان شده بود، در ادامه افزودند: اخیرا با تامین شدن بخش زیادی از منابع مالی کارخانه و تغییر مدیریت کارخانه خطوط جدید تولیدی کارخانه راه‌اندازی شده و حدود ۶۸ کارگر نیز جذب کار شده‌اند.

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر کارگران از وضعیت موجود رضایت دارند، در خاتمه افزوند: این واحد تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک در شهرستان بروجرد، فعالیت تولیدی خود را از سال ۸۵ آغاز کرده و در آن موقع حدود ۲۵۰ کارگر در ۴ شیفت کاری مشغول کار بودند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند