حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1041 بازديد

استفاده از شیشه رنگی در ساختمان سازی

استفاده از شیشه رنگی در ساختمان سازی
شیشه رنگی در معماری ملل از جمله ایران نماد سبک و زندگی در دوره ای خاص بود، امروزه به نوع دیگری خود را وارد عرصه زندگی کرده است. یکی از عناصر زیبا سازی در دکوراسیون داخل و خارج منازل، استفاده از شیشه رنگی است.

انواع شیشه رنگی درخرید کاشی و سرامیک برای اکثر نقاط خانه مانند: سقف، دیوار، پنجره ها طراحی و تولید می شوند، که علاوه بر زیباسازی فضا، تاثیر زیادی در دلباز شدن آن محیط می گذارند. نوری که از شیشه های رنگی عبور می کند، مسیر درخشانی را در محیط ایجاد می کند ، که حال و هوای خاصی به فضای داخل و خارج می بخشد.

شیشه لاکوبل رنگی

به شیشه های تشکیل شده از یک لایه رنگ و یک لایه پوشش امنیتی (لمینیت) شیشه لاکوبل گفته می شود که کاربرد های مختلفی دارداین شیشه ها در انواع مختلفی هستند یکی از آن موارد قابلیت سکوریت و نشکن دارد. شیشه سکوریت برای پشت گاز استفاده می شود تا حرارت گاز را تحمل کند. و از انواع دیگر آن در قسمت های مختلف خانه استفاده می شود.

مزایای استفاده از شیشه رنگی

از شیشه های رنگی در طراحی داخلی بناها استفاده می شود و طراح با استفاده از شیشه های رنگی تاثیر به سزایی را در دکور خانه میگذارد. به کار بردن شیشه های رنگی در دکوراسیون اثرات روانشناسی به سزایی دارد و ضد افسردگی می باشد.

استفاده از شیشه های رنگی در بخش های مختلف خانه

استفاده از شیشه رنگی در بخش های مختلف ساختمان امروزه گسترش بسیاری داشته است. تقریبا در تمامی بخش های ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و حتی عمومی می توان از این نوع شیشه ها استفاده نمود.

شیشه رنگی لاکوبل لمینیت شده برای درب های ساختمان

با استفاده از شیشه های رنگی طرحدار می توانید زیبایی حیرت انگیزی به دکوراسیون خانه خود ببخشید. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید هماهنگی رنگ در با شیشه ها توانسته میان عناصر تعادل به وجود بیاورد و زیبایی خاصی به معماری این ساختمان بدهد.

شیشه های رنگی در سرویس بهداشتی

استفاده از این شیوه در معماری مدیترانه ای متداول می باشد. امروزه به طراحی دکور داخل سرویس بهداشتی نیز توجه بسیار می شود. استفاده از پنجره هایی با شیشه های رنگی برای سرویس بهداشتی بسیار مناسب است ، زیرا نور را به اندازه کافی عبور می دهد و همچنین حریم خصوصی آن فضا نیز حفظ می شود.

استفاده از شیشه های رنگی و آینه های رنگی در نشیمن

این آینه های رنگی در در اندازه ها و رنگ های مختلف  برنزی و سفید و در طرح های مختلفی برای دکوراسیون منازل شما پیاده می شود. این طرح مشاهده شده در عکس بالا یکی از طرح های بسیار پرفروش در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی بوده است.

استفاده از شیشه رنگی بین کابینت

استفاده از شیشه رنگی در بین کابینت ها زیبایی منحصر به فردی در مقایسه با کاشی ها به فضای آشپزخانه می دهد. شیشه رنگی بین کابینت دارای تنوع رنگی بالا و به دو صورت شفاف و مات می باشد که نمونه شفاف آن در بین کابینت ها استفاده می شود تا در نظافت و پاک کردن آنها راحت تر باشد. می توانید با انتخاب رنگ های آرامش بخش به خانم خانه آرامشی را عطا کنید. یکی از مزیت های آن پوشانندگی عالی سطح زیرین و قدیمی و راحت شدن از سرامیک های کهنه و دموده میباشد. بدون نیاز به کنده کاری شیشه آماده با چسب های پولی یورتان و یا چسب سیلیکون نصب میشود. معمولا این شیشه ها از نوع شیشه های نشکن هستند و تا دمای 600 درجه را تحمل می کنند.

استفاده از شیشه رنگی در فروشگاه ها

در دکوراسیون فروشگاهی میتوان شیشه رنگی را همراه با ام دی اف به کار برد که منجر به ترکیبی مناسب از بافت می شود و دکوری جذاب برای برای فروشگاه می شود و همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید ، این شیشه ها ی رنگی در اجرای ویترین ها، فودکورت ها و فست فود ها مناسب می باشند و باعث جذب مشتری بیشتری برای صنف های مختلف می شود.

استفاده از شیشه رنگی دکوراتیو در شرکت ها ومراکز مختلف 

شیشه های رنگی اداری در محیط های اداری برای ساخت پارتیشن و به طور کلی میز و یا دیوارپوش بسیار گزینه خوبی می باشد. این نوع شیشه ها در برابر حرارت  مقاوم بوده و چون فضا را بزرگ تر می کند در فضاهای کوچک می توان از آن استفاده کرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند