حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
547 بازديد

اعتراض انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی نسبت به افزایش قیمت محصولات معدنی

اعتراض انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی نسبت به افزایش قیمت محصولات معدنی
انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور، با ارائه  نامه ای به کمیته کانی های صنعتی کشور، درباره افزایش 100 درصدی قیمت خاک هشدار داد.

پس از افزایش 100 درصدی قیمت خاک که توسط برخی از شرکت های معدنی اعمال گردیده بود انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور به منظور جلوگیری از تبعات این افزایش قیمت طی نامه ای به کمیته کانی های صنعتی کشور اعتراض نمود و درباره تبعات آن هشدار داد.

بهنام عزیززاده مدیر اجرایی انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور، در این نامه  نسبت به این افزایش بی رویه در قیمت محصولات معدنی که باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای واحدهای تولید کاشی و سرامیک کشور گردیده بود به ارائه توضیحاتی درباره  افزایش قیمت پارامترهای تولیدی با توجه به افزایش قیمت خاک پرداخته است.

انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی وسرامیک کشور به عنوان یکی از ارگان مهم در صنعت کاشی و سرامیک کشور است که وظایف بسیاری از جمله  حفظ حقوق اعضا، دفاع از منافع مشترک حرفه‌ای اعضا،  بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی اعضا،  کوشش در بالا بردن سطح آگاهی‌های اعضا و  رعایت حفظ منافع جامعه بر اساس قوانین ومقررات را دارد. در نتیجه در مواقعی که تصمیات کمیته های فنی مرتبط با این صنعت ممکن است به تولید یا واحدهای تولیدی آسیب برساند وارد عمل می شود.

در ذیل نامه های رد و بدل شده میان انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و کمیته کانی های صنعتی  آورده شده است.

نامه انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور به کمیته کانی های صنعتی کشور

 

نامه انجمن تولیدکنندگان کاشی به کمیته کانی صنعتی ایران

جوابیه کمیته کانی های صنعتی کشور به انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور در 2 صفحه

نامه کمیته کانی های صنعتی به انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی

نامه  کمیته کانی  به انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی

جوابیه انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور به کمیته کانی های صنعتی کشور در 2 صفحه

نامه انجمن صنفی کاشی و سرامیک کشور

نامه انجمن کاشی به انجمن کانی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند