حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
484 بازديد

افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی


افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی ۱۸ مهر ماه با حضور جمعی از فعالان و متخصصان فعال در صنعت سرامیک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.شرکت های حاضر در این رویداد تخصصی ۱۸ تا ۲۲ مهر ماه آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های جدیدترین تجهیزات، تولیدات و صنایع مرتبط به حوزه کاشی سرامیک و چینی بهداشتی را در معرض دید متخصصان، فعالان و علاقه مندان به این حوزه قرار داده اند.

این نمایشگاه فرصتی برای دانشجویان رشته سرامیک، کاربران، معماران، مهندسان، طراحان، انبوه ‌سازان و تجار فراهم کرده است تا با جدیدترین دستاوردها و طرح‌ ها در تولید کاشی و سرامیک آشنا شوند. از طرفی آشنایی با تکنولوژی و تولیدات رقبا و یافتن شرکای تجاری برای کسب‌ و کارهای مختلف از مزایای شرکت این نمایشگاه عنوان شده است. 
بررسی نقاط ضعف و موانع موجود در صنعت سرامیک،‌ برنامه ‌ریزی برای حل مشکلات فعلی و آتی این صنعت، ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، شناسایی نیاز مصرف‌کننده، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی به منظور ارتقا کیفیت تولید، آشنایی دست اندرکاران با ظرفیت ‌های موجود، نوآوری‌ها و محصولات، ایجاد زمینه لازم برای اشتغال و کار آفرینی در حوزه مربوطه، فراهم آوردن بسترهای مناسب جهت ایجاد سرمایه ‌گذاری ‌های داخلی و خارجی، معرفی ظرفیت ‌های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی ایران،‌ افزایش میزان صادرات محصولات داخلی،‌ شناسایی بازارهای جدید صادراتی و... از جمله اهداف اصلی برگزاری این رویداد عنوان شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند