حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
420 بازديد

افتتاح آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همیاری

افتتاح آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همیاری
با حضور استاندار اردبیل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شرکت بانیان سازه همیاری شهرداری اردبیل افتتاح شد.

به گزارش کاشی لند به نقل ایسنا؛ در این مراسم  مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری اردبیل اظهار کرد: برای اولین بار موفق شدیم تا آزمایشگاه مکانیک خاک همیاری را که مجهزترین آزمایشگاه در سطح استان است، راه‌اندازی کنیم که مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده برای این پروژه 150 میلیارد ریال است.

علی نظری تصریح کرد: ما در راستای عمل به وظیفه ذاتی خود در خدمت‌رسانی به شهرداری‌های استان سعی کردیم تا این مجموعه فنی را راه‌اندازی کنیم و قطعا در سال آینده تلاشمان بر این است تا در سایر شهرهای بزرگ استان نیز چنین مجموعه‌ای را راه‌اندازی کنیم.

وی گفت: در مجموع برای خرید تجهیزات مورد نیاز این آزمایشگاه 60 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و با محاسبه ساختمان و سایر تجهیزات 150 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری اردبیل به اشتغال 14 نفر در این مجموعه اشاره کرد و افزود: ظرفیت اشتغال این مجموعه تا 30 نفر افزایش خواهد یافت که عمدتا از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط دانشگاهی در این آزمایشگاه استفاده خواهیم کرد.

در این مراسم مدیر شرکت بانیان سازه همیاری شهرداری اردبیل نیز خاطر نشان کرد: با سرمایه‌گذاری شش میلیارد تومان این آزمایشگاه امروز افتتاح می‌شود و تا شهریور سال آینده تلاش می‌کنیم با سرمایه‌گذاری 18 میلیارد تومان در شهرهای بزرگ نظیر این آزمایشگاه را راه‌اندازی کنیم.

محسن صدوقی ظرفیت اشتغال در این آزمایشگاه‌ها را 120 نفر اعلام کرد و ادامه داد: در این آزمایشگاه در حال حاضر 14 نفر جذب شدند که عمدتا در رشته‌های ژئوتکنیک و رشته‌های مرتبط فنی بوده است.

وی اضافه کرد: عمده فعالیت ما در این آزمایشگاه مقاومت مصالح و آزمایش خاک،‌ بتن، آسفالت و سایر محصولات است که به راحتی و با شفافیت نتایج آزمایش را در اختیار شهرداری‌ها و متولیان امر قرار می‌دهیم.

مدیر شرکت بانیان سازه همیاری شهرداری اردبیل اظهار کرد: با ارائه تخفیف برای شهرداری‌ها از امروز آزمایشگاه ما در خدمت عمران و آبادانی شهر است و قطعا سایر دستگاه‌ها اعم از دولتی و بخش خصوصی می‌توانند از این آزمایشگاه مجهز و مناسب استفاده کنند.

وی به وضعیت خوب تولید بتن در استان با نظارت دقیق شورای فنی و دستگاه‌های متولی به ویژه نظام مهندسی اشاره کرد و گفت:‌ عمده بتن‌های آماده در استان از استانداردهای لازم برخوردار هستند و ما نیز در مهلت مقرر جواب آزمایش‌ها را برای دستگاه‌های متولی در بخش عمرانی ارسال می‌کنیم و به هیچ وجه در این زمینه قصور و کوتاهی نداریم.

صدوقی افزود: ما سعی کردیم در این آزمایشگاه از تجهیزات به روز و مدرن استفاده کنیم و قطعا همین روند را در راه‌اندازی آزمایشگاه در شهرستان‌ها دنبال خواهیم کرد و امیدواریم علاوه بر بتن در بخش آسفالت نیز در خدمت شهرداران باشیم.

وی در مورد پایین بودن کیفیت آسفالت پخش شده در مناطق مختلف شهر خاطر نشان کرد: در تولید آسفالت باید کیفیت قیر و سایر مصالح را نیز در نظر گرفت اما باید به صراحت اعلام کنیم که عمده بتن و آسفالت تولید شده در استان از استانداردهای لازم برخوردار است و مسئولان به وظایف خطیر خود در بحث نظارت و ارتقا کیفیت تولید این محصولات به خوبی عمل می‌کنند.

منبع: ایسنا

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند