حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
372 بازديد

افتتاح طرح‎های شهرستان میبد با حضور معاون رییس جمهور

افتتاح طرح‎های شهرستان میبد با حضور معاون رییس جمهور

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا؛ فرماندار میبد در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: همزمان با سفر یکشنبه‌ی آینده رئیس جمهور به استان یزد، یک واحد تولید کاشی و سرامیک و یک واحد نیروگاهی در شهرستان میبد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

«حسین فلاح» در نشست با اصحاب رسانه با بیان این که «جمشید انصاری» معاون رئیس‌جمهور به عنوان نماینده هیئت دولت به شهرستان میبد سفر خواهد کرد، افزود: در این برنامه ضمن  بررسی مسائل و مشکلات شهرستان با حضور معاون رئیس جمهور، دو طرح تولیدی در شهرک صنعتی میبد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: پیگیری طرح‌های تامین آب، بهداشت و درمان، راه‌سازی روستایی و طرح تحول نظام سلامت، مسائلی است که با معاون رئیس جمهور در میان گذاشته می‌شود و امیدواریم برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان بتوانیم قول تامین اعتبار بگیریم.

فرماندار با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌‌های، تلاش‌های دولتمردان برای آسایش و رفاه مردم را ستود و گفت: اجرای طرح‌های عمرانی، بهداشتی و ورزشی با مشارکت دولت و بخش خصوصی از اقدامات مهم و شایسته دولت تدبیر و امید در شهرستان میبد بوده است.

«علیرضا ابوالحسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد نیزدر این نشست ضمن دعوت از  مردم برای حضور از استقبال رئیس جمهور و سخنرانی وی در بین مردم استان در مجموعه تاریخی امیرچخماق شهر یزد، گفت: سرویس ایاب و ذهاب برای شهروندان میبدی جهت استقبال و استماع سخنرانی رئیس‌جمهور فراهم شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند