حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
324 بازديد

افتتاح مرکز فناوری پژوهش و توسعه جدید Imerys در فرانسه

افتتاح مرکز فناوری پژوهش و توسعه جدید Imerys در فرانسه
شرکت امریز (Imerys) مرکز جدید فناوری تحقیق و توسعه جدید خود را  در شهر صنعتی تولوز فرانسه افتتاح نمود.

کمپانی امریز (Imerys) یکی از کمپانی فرانسوی است که در زمینه استخراج مواد معدنی فعالیت دارد. این شرکت از سال 1880 تاسیس شده است و در طول حیات خود همواره به دنبال ایجاد فناوری های نوین در استخراج و بهینه سازی مواد معدنی برای تولید صنایع معدنی بوده است. یکی از مهمترین صنایعی که این شرکت به آن مربوط است صنایع کاشی و سرامیک است. فعالیت های شرکت امریز در عرصه جهانی است.
این شرکت اخیرا توانسته است مرکز جدید فناوری تحقیق و توسعه خود را در شهر بندری تولوز فرانسه که یک مرکز صنعتی در اروپا است را راه اندازی نماید.  هدف از راه اندازی این مرکزتسریع عرضه راهکارهای معدنی جدید بوده است تا مشتریان بتوانند  فعالیت های خود را در جهت نوآوری در تولید محصولات معطوف نمایند.

شرکت Imerys  مرکز فناوری اروپایی جدید خود برای تحقیق و توسعه مواد معدنی  با بازدهی بالا در21 می سال افتتاح نمود. این مرکز جدید  توسعه و پژوهش با زیربنایی به مساحت 2500 مترمربع راه اندازی شده است و تمامی منابع تحقیق و پژوهش برای توسعه این مجموعه فراهم نموده است. این مرکز همچنین پیوندهای خود را برای توسعه دانش مورد نیاز با سایر آزمایشگاه‌های وابسته به شرکت Imerys واقع در دیگر مناطق اروپا، ایالات متحده و آسیا توسعه می دهد و به اشتراک می‌گذارد. هدف اصلی سرمایه‌گذاری جدید شرکت امریز، سرعت بخشیدن به عرضه محصولات جدید جهت برآوردن آخرین نیازهای صنایع وابسته به معدن است.
مرکز فناوری و توسعه فناوری مواد معدنی تولوز از سوی تولیدکنندگان اروپایی به عنوان یک آزمایشگاه پیشرو در زمینه بهینه‌سازی و توسعه راهکارهای مبتنی بر تولید مواد معدنی جدید برای ساخت انواع پلاستیک‌ها (شامل رزین‌های خالص، بازیافتی و بیوپلیمر)، الاستومرها و همچنین علوم مربوط به زندگی بشر معرفی می شود. این مرکز همچنین یک قطب علمی بین المللی در زمینه کاربرد مواد پلیمری نیز شناخته می‌شود.

 مرکز فناوری امریز در تولوز به لطف وجود سرمایه‌گذاری‌های جدید موفق به استخدام کارشناسان خبره و به کار گیری آخرین تجهیزات روز جهان برای تحقیق در زمینه انواع سرامیک‌ها شده است. این سرامیک ها شامل انواع  کاشی، پوشش دهنده های سرویس‌های بهداشتی، ظروف غذا، انواع پوشش‌های نسوز برای کوره‌ها، مواد ساختمانی (شامل عایق‌های معدنی و ژئوپلیمرها) و انواع رنگ‌ و پوشش‌های صنعتی که برای مصارف صنعتی به کار گرفته می شود هستند.
آزمایشگاه تولوز در پایان سال 2020 ظرفیت های خود را افزایش داده و اکنون بیش از 50 تکنسین و دانشمند فرانسوی و بین‌المللی را استخدام نموده‌است. موقعیت استراتژیک این آزمایشگاه به گونه‌ای شناخته شده است که این گروه پژوهشی از طریق منطقه‌ای که محل اصلی ابتکارات مهم تحقیق و توسعه در زمینه صنایع تلقی می‌شود، به تمامی منابع علمی و پژوهشی و آکادمیک معتبر در سراسر جهان دسترسی خواهد داشت.

نایب رییس شرکت Imerys به عنوان معرفی عملکرد مواد معدنی در منطقه EMEA، Guillaume Delacroix، گفت: تمرکز منابع پژوهش و توسعه ما در قطب فناوری علمی تولوز به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم به حد لازم برای سرعت بخشیدن به عرضه راهکارهای معدنی جدید که امروزه مورد نیاز مشتریان است، برسیم. زیرا مشتریان در تلاش برای نوآوری و عملکرد خوب به دنبال این نوع راهکارها هستند. با استفاده از تجهیزات می‌توانیم از تست‌ها و روش‌های شبیه‌سازی برای پیش‌بینی رفتار مواد معدنی بهره ببریم. همچنین باید به چرخه زندگی محصولات جدیدمان نیز توجه نماییم. این مورد مساله بسیار مهمی در تسریع انتقال اکولوژیک صنعت اروپا محسوب می گردد.

ایجاد تغییر و تحول بر روی مواد معدنی برای رفع ایرادات و گنجاندن توانایی های جدید علمی است که امروزه به عنوان فناوری نانو شناخته می شود و بشر به دنبال استفاده از آن برای بهینه سازی هرچه بهتر متریال های مورد استفاده اش در زندگی است.

آغاز به کار آزمایشگاه جدید Imerys

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند