حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1218 بازديد

افتتاح نخستین کارخانه کاشی خودتمیز شونده

افتتاح نخستین کارخانه کاشی خودتمیز شونده
با پیشرفت تکنولوژی، نیازهای اساسی انسان به شیوه ای مدرن برطرف می گردد یکی از این نیازها، پاکیزگی است که به همت تولید کاشی خودتمیز شونده که برگرفته از فناوری نانو ذرات می باشد حاصل شده است. با رشد روزافزون نیاز جامعه به این صنعت شاهد آغاز به کار تولید کاشی های خودتمیز شونده در ایران می باشیم.

به همت یک مخترع برتر کشور، مجتمع تولید کاشی و سرامیک با شیوه ای ابتکاری در کشور در گاریزات تفت رسما شروع بکار خواهد کرد.

این مخترع وکارآفرین درگفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: کار راه اندازی این کارخانه بزرگ از سال گذشته آغاز شده و تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

زارع افزود: برای راه اندازی این مجموعه پانزده میلیارد تومان هزینه شده است و در حال حاضر در مرحله آزمایشی کار، بیست نفر در این کارخانه مشغول به کارهستند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی کامل این واحد تولیدی 60 نفر مشغول به کار خواهند شد. علاوه بر آن قرار است این مجتمع تولیدی تا یک ماه دیگر به بهره برداری برسد.

آقای زارع هدف خود را برای راه اندازی این کارخانه درمنطقه روستایی گاریزات چنین بیان می کند: با توجه به این که بومی این منطقه هستم و با توجه به سیاست های دولت در خصوص اشتغالزایی و تولید در مناطق روستایی تصمیم به راه اندازی این کارخانه در گاریزات گرفتم.

 

لازم به ذکر است محصولات این شرکت برای اولین بار در کشور به صورت آنتی باکتریال و خود تمیزشونده با تکنولوژی نانو ساخته می شود. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند