حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.6
1097 بازديد

افتتاح کارخانه سرامیک اکسترود شده توسط Faveker تولید کننده سرامیک نما

افتتاح کارخانه سرامیک اکسترود شده توسط Faveker  تولید کننده سرامیک نما
شرکت فاوکر به عنوان تولید کننده سرامیک نما به کمک گروه ساکمی یک کارخانه سرامیک اکسترود شده راه اندازی نمود.

به گزارش کاشی لند: شرکت فاوکر (Faveker  ) 5 سال پیش به عنوان بخش نمای ساختمانی گروه  GRES ARAGÓN تاسیس گردید، شرکتی که بیش از 75 سال پیش کار خود را به عنوان یک کارگاه کوچک سفالگری آغاز نمود و امروزه تبدیل به یک شرکت بین المللی تولید کاشی و سرامیک تبدیل شده است.

محصولات فاوکر را می توان در ساختمانهای مسکونی ، تأسیسات عمومی یا استراحتگاه ها، هتل ها ، مراکز خرید و مناطق تفریحی در سراسر جهان مشاهده نمود. فاوکر شرکتی است که بر پایه اصول زیست محیطی کار می کند. این شرکت در تلاش است تا عناصر سرامیکی و بهداشتی خود را سازگار با محیط زیست ارائه کند و در این راه توانسته است به نتایج چشمگیری در زمینه پوشش دهنده های ساختمانی به خصوص نمای بیرونی ساختمان دست یابد.

شرکت تولیدی فاوکر در همین راستا کارخانه جدید و بزرگی را با عنوان تولید کننده بزرگترین و پیشرفته ترین محصولات پوششی در دنیا توسط ساکمی راه اندازی می کند که در آن به تولید سرامیک اکسترود شده می پردازد.

این شرکت برجسته اسپانیایی سیستم های تهویه عناصر سرامیکی اکسترود شده خود را که برای استفاده در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد توسط ساکمی در Alcorisa  در منطقه Aragona افتتاح نموده است.

این خط تولید برای تولید محصولات پرسلانی با کیفیت بسیار بالا، مقاومت مکانیکی بالا، نگهداری آسان و سهولت در نصب تایل ها راه اندازه گردیده شده است.
تمام بخش های این خط به دستگاه های کنترل کیفیت اختصاصی مجهز شده اند و تجهیزات و جریانهای کارخانه برای به حداکثر رساندن بهره وری و به حداقل رساندن مصرف انرژی (تقریبا 15٪ کمتر از گذشته) بازطراحی شده اند.

در همین راستا کار تیمی میان دو شرکت فاوکر و ساکمی با وجود مشکلات ناشی از همه گیری ویروس کرونا و محدودیت های رفت و آمد میان دو کشور، بدون وقفه ادامه پیدا کرد و بالاخره این کارخانه با رضایت مشتری در زمان تعیین شده برای تولید محصول مورد نظر راه اندازی گردید.

همانگونه که گفته شد فاوکر به عنوان زیرمجموعه اس از Gres Aragon است که مشتری قدیمی سرکت ساکمی است و قبلا یک کارخانه اکستروژن در سال 2017 خریده است.

افتتاح کارخانه سرامیک اکسترود شده توسط Faveker

اکسترود شده

اکسترودر یک دستگاه صنعتی است که مواد گرانولی را با نیروی و حرارتی بالا به درون آن هدایت می کنند و خروچی این دستگاه محصولاتی به صورت خمیری یا نواری شکل متراکم خارج می گردد که می تواند به هر شکلی باشد.
اکسترودرها از سه قسمت اصلی ناحیه تغذیه  (Feed Zone)، ناحیه تراکم و فشردگی(Compression Zone) و ناحیه اندازه‌گیری تشکیل می‌شوند. از اکسترودرها برای تولید انواع محصولات پلاستیکی استفاده می شود که امروزه کاشی و سرامیک نیز یکی از آنها هستند.
سرامیک اکسترود شده به تایل های متراکم تهیه شده از پلاستیک گفته می شود که از مقاومت بالایی برخوردار است و گزینه مناسبی برای استفاده در نمای ساختمان است.

افتتاح کارخانه سرامیک اکسترودود شده توسط فاوکر

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند