حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
619 بازديد

افتتاح کارخانه فراوری سنگ ساختمانی در دلیجان

افتتاح کارخانه فراوری سنگ ساختمانی در دلیجان
در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، در جریان سفر استاندار مرکزی به دلیجان یک کارخانه فراوری سنگ در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا، این شرکت در فضایی به مساحت ۶۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع با اعتبار هزینه شده ۱۰ میلیارد تومان از محل بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

فعالیت این کارخانه فراوری انواع سنک ساختمانی است و ظرفیت تولید دو هزار مترمربع سنگ در ماه را دارد. این واحد صنعتی برای 14 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

استاندار مرکزی در ادامه سفر به دلیجان ایستگاه پمپاژ آب در دودهک دلیجان را نیز افتتاح کرد.

ساخت ایستگاه پمپاژ آب در دودهک دلیجان با ظرفیت ۱۸۰ لیتر بر ثاینه و هزینه اجرای ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی-جاری انجام شد.

همچنین امروز کارخانه شن و ماسه در دودهک دلیجان به مساحت ۲۵ هزارمترمربع نیز به بهره‌برداری رسید. اعتبار هزینه شده برای این کارخانه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی است.

فعالیت این کارخانه شستشوی ماسه و دانه بندی شن با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزارتن در سال است که اشتغال ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم کرده است.

در جریان این سفر از روند بازسازی کاروانسرای دودهک دلیجان نیز بازدید شد.

افتتاح ساختمان خیریه الغدیر، افتتاح سالن ورزشی روستای راوه و دیدار با مردم این روستا از دیکر برنامه‌های استاندار مرکزی در سفر به دلیجان است‌.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند