حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
188 بازديد

افتتاح ۲ نمایشگاه تخصصی همزمان در شیراز

افتتاح ۲ نمایشگاه تخصصی همزمان در شیراز
بیست ‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شیراز گشایش یافت.

برگزاری نمایشگاههای تخصصی در فارس

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، چهارشنبه در حاشیه این نمایشگاه‌ها در جمع خبرنگاران بیان داشت: ۲ سالن حافظ و بهار به وسعت هشت هزار مترمربع به نمایشگاه صنعت ساختمان و سالن سرو به مساحت ۲ هزار مترمربع به نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه‌گذاری اختصاص دارد.

سیدمحمود موسوی افزود: بیست‌ ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۷۰ شرکت از سراسر کشور از جمله فارس، تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان و خوزستان در زمینه تولید انواع لوله، اتصالات، شیرآلات، مصالح ساختمانی، فوم، بتن‌های آماده و نیمه‌آماده، تیرچه و بلوک، آسانسور و بالابر، سیستم‌های تاسیساتی، طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی و... میزبان بازدیدکنندگان متخصص این صنعت هستند.

وی، با اشاره به اینکه با وجود کاهش ۵۰ درصدی مشارکت‌کنندگان به دلیل شیوع کرونا، حوزه سرمایه‌گذاری و بورس مشتاقان بسیاری را جذب کرده است، اظهار داشت: تعداد شایان‌توجهی از شرکت‌های فعال در استان فارس که در حوزه‌های بازار سرمایه، بورس، بیمه و بانک و سبدگردانی تخصصی و آموزش فعال‌ هستند به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان می‌پردازند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود، این نمایشگاه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، الزامات حفظ سلامت محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین نصب تابلوهای هشداردهنده درباره ضدعفونی‌ دست و سایر نکات بهداشتی برپا شده و همچنین استفاده از ماسک برای شرکت‌کنندگان و نیز بازدیدکنندگان الزامی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها تا چهاردهم تیرماه ۹۹ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند