حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
303 بازديد

افت شاخص های سهام در هفته گذشته

افت شاخص های سهام در هفته گذشته

کاشی لند- در هفته گذشته سرمایه گذاران در شاخص بورس 0.7 درصد و در شاخص های کل هموزن و فرابورس به ترتیب 0.7 درصد و 1.4 درصد کاهش را تجربه کردند.

از ابتدای سال تا هفته گذشته شاخص بورس رشدی بیش از 9.9 درصد و شاخص های هموزن و فرابوس به ترتیب 20.17 و 9.6 درصد رشد داشته اند اما در هفته کذشته شاخص بورس افت 0.7 درصد و ساخص هموزن و فرابورس هم به ترتیب 0.7 درصد و 1.4 درصد افت داشتند.

خرده‌فروشی بجز وسایل نقلیه با 5 درصد، تامین آب، برق و گاز با 4.5 درصد، انتشار، تکثیر با 4 درصد، قند و شکر با 2.8 درصد و کاشی و سرامیک با 2.1 درصد بیشترین اثر مثبت و خودرو و ساخت قطعات با 5.1 درصد، ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی با 4.8 درصد، بانک‌ها و موسسات اعتباری با 4.4 درصد، لاستیک و پلاستیک با 3.6 درصد و خدمات فنی و مهندسی با 3.4 درصد بیشترین تاثیر منفی در نماگر بازار بورس را در 5 روز معاملتی هفته گذشته به ثبت رساندند.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند