حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
271 بازديد

افت گردش مالی در صنعت ماشین‌آلات سرامیک در سال 2020

افت گردش مالی در صنعت ماشین‌آلات سرامیک در سال 2020
طبق اعداد اولیه‌ای که توسط بخش تحقیقات MECS-Acimac تهیه شد، گردش مالی این بخش در پایان سال در 1،470 میلیون یورو باقی ماند (15 درصد کاهش نسبت به 2019).

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ همان طور که به وضوح انتظار می‌رفت، به ویژه با توجه به ماه‌های رکود و وضعیت اقتصاد جهانی، انتظار می‌رود در سال 2020 بخش تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات سرامیک ایتالیا با 1،470 میلیون یورو، کاهشی 15 درصدی در گردش مالی را در مقایسه با 2019 ثبت کند.

فروش داخلی ایتالیا با 25.4 درصد کاهش به ارزش کل 349 میلیون یورو رسید، در حالی که صادرات با وجود کاهش 11.2 درصدی نسبت به سال پیش، با 1،121 میلیون یورو همچنان بیش‌ترین سهم از کل را تشکیل داد.

به طور خلاصه، این‌ها ارقام مقدماتی هستند که گروه پژوهشی MECS-Acimac (انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات سرامیک ایتالیا) گرد‌آوری کرده است.

بدون تردید، 2020 برای شرکت‌های مشتری صنعت نیز سال بسیار دشواری بوده است که به دلیل عدم اطمینان ناشی از همه‌گیری و فضای عمومی اقتصادی، در مورد سرمایه‌گذاری در فناوری کاشی و سرامیک بسیار محتاط بوده‌اند. همچنین شایان ذکر است که نزول در تقاضا پیش از شیوع همه‌گیری آغاز شده بود.

Paolo Mongardi رئیس Acimac تأیید می‌کند: «بخش ما در سال 2019 شاهد کاهش گردش مالی بود و به دلایل واضح این وضعیت در سال جاری نیز ادامه داشت. اگر چه احتیاط کردن در هنگام انجام هر نوع پیش‌بینی ضروری است، اما ما معتقدیم که پس از دو سال سرمایه‌گذاری‌های کم‌تر از سوی مشتریان، پایان وضعیت اضطراری کرونا ویروس ممکن است با بهبود دوره‌ای بخش ماشین‌آلات سرامیک هم‌زمان شود. این قطعاً امید ما برای سال 2021 است.»

این احساس خوش‌بینی با رونمایی از طرح National Industry 4.0 که یک سرمایه‌گذاری تقریباً 24 میلیارد یورویی است که دولت ایتالیا برای تحریک سرمایه‌گذاری در فناوری‌های جدید انجام می‌دهد، بیش‌تر تقویت می‌شود. Acimac از این اقدام استقبال می‌كند که بخشودگی مالیاتی برای شرکت‌ها را افزایش خواهد داد و تسریع خواهد کرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند