حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
182 بازديد

افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن

افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن
مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای اقتصاد، برخی مشاوران املاک مناطق مختلف شهر به ویژه در نیمه شمالی پایتخت عنوان می‌کنند طی یکی دو هفته اخیر، تعدادی از مالکان آپارتمان‌های مسکونی که قصد فروش دارند و در شرایط کنونی به نوعی پول لازم هستند در بازار پیدا شده‌اند. به گفته مشاوران املاک، برخی از افراد این گروه از فروشندگان متقاضیان سرمایه‌ای هستند که طی ماه‌های گذشته اقدام به خرید مسکن کرده بودند اما هم اکنون با توجه به شرایط جدید در بازار بنا دارند ملک خود را به فروش برسانند.

فعالان بازار مسکن عنوان می‌کنند از آنجاکه بخش خرید و فروش معاملات مسکن طی چندماه اخیر در وضعیت رکودی به سر می‌برد عمده مالکان از فروش ملک خود منصرف شده‌اند و از بازار عقب‌نشینی کرده‌اند با این حال در چنین شرایطی مالکانی که نیاز به پول فوری دارند با شرایط ویژه اقدام به فروش ملک خود می‌کنند.

از همین رو در آگهی فروش ملک خود از واژه‌هایی همچون «فروش فوری» یا «پول لازم» استفاده می‌کنند.

این گروه از مالکان که به گفته مشاوران املاک طی یکی دو هفته اخیر تعدادی از آنها به فروشنده تبدیل شده‌اند، سعی می‌کنند برای فروش ملک خود در یک بازه زمانی کوتاه، قیمت پیشنهادی خود را کاهش دهند.

مشاوران املاک عنوان می‌کنند متقاضیانی که همچنان قصد خرید ملک در وضعیت کنونی را دارند، گزینه خرید «آپارتمان‌های فروش فوری» برای آنها مناسب است.

در جدول نبض بازار امروز تعدادی از آپارتمان‌های ۵۰ تا ۷۵ مترمربع در گروه‌های سنی مختلف معرفی شده‌اند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند