حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
266 بازديد

افزایش تولید بیشتر محصولات منتخب معدنی

افزایش تولید بیشتر محصولات منتخب معدنی

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که از ۱۱ محصول منتخب معدنی در هفت ماهه سال جاری، هشت محصول افزایش تولید ۶.۵ درصد تا ۲۲.۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۷ تجربه کرده‌اند.

براین اساس فولاد خام رشد تولید ۶.۵ درصدی را در هفت ماهه امسال با تولید بیش از ۱۴ میلیون تن تجربه کرده است. میزان تولید فولاد خام در مدت مشابه سال گذشته ۱۳ میلیون و ۱۵۲ هزار تن بوده است.

در این مدت تولید محصولات فولادی نیز با رشد ۶.۶ درصدی از ۱۱ میلیون و ۴۱۸ هزار تن محصول تولید شده در هفت ماهه سال ۱۳۹۷، به ۱۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تن در هفت ماهه امسال رسیده است.

کاتد مس نیز  ۱۵۶ هزار تن در هفت ماهه سال جاری تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش که حدود ۱۳۸ هزار تن تولید شده بود، رشد تولید ۱۳ درصدی داشته است.

همچنین سیمان، شیشه جام، ظروف چینی، ظروف شیشه‌ای و چینی بهداشتی نیز در مدت هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد تولید داشته‌اند.

در هفت ماهه امسال سیمان ۳۶ میلیون و ۵۱۱ هزار تن، شیشه جام ۶۲۸ هزار تن، ظروف چینی ۳۳ هزار تن و ظروف شیشه‌ای ۳۰۴ هزار تن و چینی بهداشتی به میزان ۶۳ هزار تن تولید شده‌اند که به ترتیب ۷.۲  درصد، ۱۰.۲ درصد،  ۲۲ درصد، ۲۲.۳ درصد و ۱۳.۵ درصد رشد تولید داشته‌اند.

آمارها نشان می‌دهد که ظروف چینی بیشترین و فولاد خام پایین‌ترین رشد تولید را در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌اند.

در مقابل شمش آلومینیوم به میزان ۳۱.۵ درصد، بیشترین کاهش تولید و پس از آن کنسانتره زغال‌سنگ و آلومینا به ترتیب ۶.۷ درصد و ۵ درصد در هفت ماهه سال جاری نسبت به هفت ماهه سال ۱۳۹۷ کاهش تولید داشته‌اند.

بر این اساس شمش آلومینیوم در هفت ماهه امسال ۱۴۵ هزار تن، کنسانتره زغال‌سنگ ۸۹۱ هزار تن و آلومینا ۱۳۲ هزارتن تولید شده است که به ترتیب میزان تولید این محصولات در مدت مشابه سال گذشته ۲۱۱ هزار تن،  ۹۵۵ هزار تن و ۱۳۹ هزار تن بوده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند