حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
465 بازديد

افزایش تولید محصولات کاشی و سرامیک سعدی

افزایش تولید محصولات کاشی و سرامیک سعدی
شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی گزارش جامع تولیدات و فروش خود را ارائه نمود که حاکی از رشد تولید، فروش و صادرات این شرکت بوده است.

کاشی سعدی یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران است که سابقه ای طولانی در این صنعت دارد. این شرکت در سالهای گذشته جزیی از شرکت های تابعه هلدینگ صدر تامین(تاصیکو) و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) شده است که باعث افزایش هر چه بهتر راندمان تولید و عرضه آن گردیده است.

کاشی سعدی نامی درخشان بر تارک صنعت کاشی ایران

کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی دارای 50 سال سابقه تولید کاشی و سرامیک در صنعت کاشی کشور است این شرکت در سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار در توابع شهر ری تاسیس گردید و  توانست نام خود را در چهاردهم اسفند ماه ۱۳۴۰ در قالب شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در اداره ثبت شرکت ها بهثبت برساند. کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی  جزیی از میراث صنعت کاشی و سرامیک است که می توان آن را در زمره قدیمی ترین کارخانه های کاشی در ایران دانست که توانست با تولید کاشی دیوار و کاشی و سرامیک کف نام خود را به عنوان یک تولید کننده برتر در بازار کاشی و سرامیک ایران اثبات نماید.

قدمت محصولات کاشی و سرامیک سعدی و اصالت برند آن در تولید محصولات با کیفیت باعث شده است تا ایرانیان به نیکی از محصولات این شرکت یاد نمایند. امروزه خانه های قدیمی بسیاری با کاشی و سرامیک سعدی مزین است و خاطرات خوبی را محصولات این برند از خود در ذهن مردم باقی گذاشته اند.

پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از صنعت روز کاشی جهان باعث گردید این کارخانه بتواند در چاپ طرح های جدید با استفاده از تکنولوژیچاپ دیجیتال HD  بر روی کاشی و سرامیک موفق عمل کند و نام خود را  در زمره کارخانجات توسعه یافته صنعت کاشی و سرامیک ایران ثبت نماید.

کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی با ارتقا کیفیت محصولات خود توانست موفق به دریافت استانداردهای بین المللیISO9001  ،ISO14001  و OHSAS 18001، استاندارد ملی محصول و استاندارد ملی مدیریت انرژی (EPT) به همراه دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان، لوح برتر تعالی سازمانی EFQM و اخذ گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه  IMS از موسسه ی ایتالیایی IMQ و لوح تقدیر جشنواره ملی بهره وری شود.

مدیریت مجموعه کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی با بهره گیری از افراد مجرب و جوان توانسته است به پیشرفت هر چه بیشتر این برند کمک نماید تا جایی که توانستند موفق به افزایش کمی و کیفی تولیدات کاشی و سرامیک سعدی گردند.

گزارش تولید کاشی و سرامیک سعدی

به گزارش روابط عمومی کاشی سعدی امیر پروال مدیر عامل شرکت کاشی سعدی با اشاره به  بیانات رهبری در امر تولید گفت: با توجه به ضرورت حمایت از تولید داخلی رهبری به درستی در قالب شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نقشه راه درستی را تبیین و روشن نموده است.

وی اذعان داشت: ان‌شاءالله بتوانیم در سال ۱۴۰۰ با افزایش کمیت و کیفیت محصولات این مجموعه تولیدی سهم کوچکی در توسعه و تحول کالای ایرانی در صنعت داخلی  ایران عزیزمان داشته باشیم.

پروال همچنین گفت: شعار امسال (تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها) با شعار سال ۹۸ (رونق تولید) و ۹۹ (جهش تولید) در یک راستا بوده است، با این تفاوت که تقویت پشتیبانی تولید که همان نقطه ضعف توسعه صنعت کشور سال‌های گذشته بوده که میبایست بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود؛ بهترین راهکار برای تحقق “پشتیبانی از تولید”، استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی کارآمد و اتکا به توان داخلی و اعتماد به کارگر ایرانی و تبدیل انرژی بالقوه این عزیزان زحمتکش به انرژی بالفعل در عرصه تولید است.

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تولید همگام با شعار سال، مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی، شرکت کاشی سعدی با مطالعه و بررسی موانع تولید و برنامه ریزی در خصوص کاهش توقفات به منظور افزایش تولید محصولات، از ابتدای سال این مهم را در دستور کار کمیته های مختلف کاری شرکت کاشی سعدی قرار داده است.

در این راستا با خرید نرم افزار نت (تعمیر و نگهداری ماشین آلات) گام مهمی در جهت بهبود وضعیت تولید و مانع زدایی از آن انجام گردید و همچنین  با برنامه ریزی های صورت پذیرفته خرید اقلام و مواد اولیه مصرفی، با نگاه به تغییرات بازار و شرایط حاکم بر بازار،  جهت بهبود رونق تولید اقدامات موثری را انجام داده است.

شرکت با اتخاذ تدابیر لازم، میزان تولید سه ماه ابتدای سال ۱۳۹۹، از ۸۶۸۰۰۰ متر مربع به ۸۸۱۰۰۰ متر مربع در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ افزایش داده است و همچنین میزان عدد کیفی تولیدات از ۸۵٪ در سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ به ۹۰.۳٪ در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

نتایج حاصل از این تغییرات منجر به افزایش میزان درآمد شرکت از ۳۸۳ میلیارد ریال در سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ به ۴۷۰ میلیارد ریال در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ شده است.

در راستای کنترل بازار ارز و همسو با سیاست های دولت محترم میزان سهم فروش صادراتی به نسبت عدد پیش بینی شده در بودجه در سه ماهه اول سال افزایش یافت، بطوریکه ۴۲٪ از سهم فروش به صادرات اختصاص یافت و گام مهمی در ارز آوری به داخل کشور برداشته شده است.

گزارش جامع تولیدات کاشی و سرامیک سعدی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند