حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
961 بازديد

افزایش درآمد صادراتی کاشی پارس در فروردین 1400

افزایش درآمد صادراتی کاشی پارس در فروردین 1400
کاشی پارس به عنوان یکی از تولید کنندکان باسابقه کاشی و سرامیک ایران در یک ماهه نخست سال 1400 از افزایش درآمد صادراتی برخوردار بوده است.

شرکت کارخانجات کاشی پارس که در ایران به عنوان اولین شرکت تولیدکننده کاشی دیواری شناخته می‌شود در سال 1352 تاسیس شد و در سال 1356 به بهره برداری رسید. این شرکت به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت‌های تولیدی ایران در زمینه تولید کاشی و سرامیک شناخته می‌شود که توانسته در بازارهای جهانی خود را اثبات نماید.

درآمد 54 درصدی محصولات صادراتی کاشی پارس

با توجه به گزارش عملکرد یک ماهه کاشی پارس میزان فروش و درآمدزایی شرکت کاشی و سرامیک پارس که با نماد کپارس در بازار سرمایه ایران شناخته می‌شود از فروش خارجی 54 درصد و درآمد حاصله از فروش داخلی 46 درصد ثبت گردیده است.
در این گزارش آمده است که  درآمد ماهیانه شرکت کاشی پارس در فرودین ماه 1400 به رقم ۱۰۱ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال رسیده است که 76 درصد نسبت به اسفند ماه سال گذشته کاهش را تجربه کرده است.
اما مقایسه فروش شرکت کاشی پارس در اولین ماه از سال ۱۴۰۰ با مدت مشابه در سال گذشته بیانگر این است که درآمد شرکت رشد 968 درصدی را داشته است. از این مقدار فروش 54 درصد به فروش محصولات صادراتی این شرکت اختصاص داشته است و 46 درصد نیز به فروشی داخلی محصولات شرکت کاشی پارس تعلق دارد.
کاشی و سرامیک پارس در اولین ماه مالی سال 1400 رشد 968 درصدی در میزان فروش را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است و در مجموع ۱۰۱ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال فروش داشته است.
شرکت کاشی و سرامیک پارس همانگونه که گفته شد در دهه 50 شمسی به بهره برداری رسید و به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده کاشی و سرامیک در ایران تبدیل شده است. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین ماشین آلات تولید کاشی جهان توانسته است در شهرک صنعتی البرز قزوین به حیات خود ادامه دهد.
در سال 1392 کاشی پارس با واگذاری 53 درصد سهام خود به شرکت کاشی سینا قدم بزرگی در بهینه سازی مدیریت و سیاست‌های تولید برداشت.
این شرکت در سال 1385 توانست گواهینامه 9001 ISO را دریافت کند و این گواهینامه در ارتقا کیفیت محصولات کاشی پارس نقش مهمی داشته است.

کاشی پارس
محصولات این کارخانه بیشتر پوشش دهنده‌های سرامیکی و پرسلانی لعاب دار هستند که علاوه بر داخل ایران در خارج از ایران و بازارهای جهانی به فروش می‌رسند. محصولات این شرکت علاوه بر تنوع طرح، رنگ و طرح و ابعاد دارای کیفیت و نوآوری هستند که باعث تمایز آنها نسبت به محصولات سایر رقبانشان شده است.

عملکرد کاشی پارس در اسفند 1399

در گزارش‌های منتشر شده از کاشی پارس در بازه زمانی اسفندماه سال 1399 درآمد ماهانه این شرکت به 420 میلیارد ریال رسید که نسبت به بهمن ماه 1399 رشد 35 درصدی را نشان می‌داد. همچنین مقایسه این میزان درآمد با مدت مشابه سال قبل تر از آن یعنی سال 1398 نشان از رشد 202 درصدی درآمد این شرکت داشته است.
میانگین فروش ماهانه شرکت کاشی پارس در سال 1399 حدود 270 میلیارد ریال بوده است که فروش اسفند 99 نسبت به آن افزایش  46 درصدی داشته است.
همچنین آمارهای فروش کاشی پارس از ابتدای سال مالی 99 بیانگر فروش 302 میلیارد تومانی بوده است که حاکی از رشد 123 درصدی نسبت به سال گذشته بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند