حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
509 بازديد

افزایش ظرفیت تولید آجر‌نسوز به ۲۸هزار تن

افزایش ظرفیت تولید آجر‌نسوز به ۲۸هزار تن
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، ظرفیت تولید آجر نسوز این استان در سال جاری را ۲۸هزار تن عنوان کرد و گفت: ایران در تولید این محصول ویژه صنعتی به خودکفایی رسیده است.

به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سجاد رستمی اظهار داشت: کارخانه آجرنسوز سفید دشت با ظرفیت اسمی ۳۰هزار تن فعال شد که اکنون تولید سالانه ۲۸ هزار تن آجر نسوز در حال محقق شدن است.

به گفته وی، با تولید این محصول و تامین نیاز کشور، سالانه ۳۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارد و با برنامه‌ریزی انجام شده این محصول به کشورهای عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان صادر می‌شود.

رستمی تصریح کرد: پیش از این، آجر نسوز مورد نیاز از کشورهای اتریش و آلمان وارد می‌شد، که با تدبیر دولت هم‌اینک تمام نیاز به این محصول در داخل کشور تامین و حتی صادرات می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، آتش خوردگی شیمیایی و مقاومت در برابر حرارت را مهم‌ترین ویژگی آجر نسوز این استان عنوان کرد، که سبب شده صنایع فولاد کشور از محصولات داخلی استفاده کند.

وی تاکید کرد: کارخانه آجر نسوز سفید دشت، با تولید انواع اجرام و فرآورده‌های نسوز امسال موفق به تولید آجرهای منیزیت -کربنی مصرفی پاتیل‌ها، کوره‌های قوس الکتریک و کنورتورهای ذوب آهن شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند