حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
3.7
4711 بازديد

افزایش قیمت سیمان در سال 98

افزایش قیمت سیمان در سال 98
عبدالرضا شیخان دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان درباره بازار سیمان گفت: امسال همانند ۲  سال گذشته از نظر تحویل سیمان به بازار روند ثابتی داشته ایم و آمارها نشان می دهد که از نظر عرضه سیمان و خرید کاشی و سرامیک به جامعه مصرفی در شرایطی مطلوبی قرار داریم.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان ادامه داد: کارخانجات با ۶۰ تا ۶۵ درصد از ظرفیت خود، درحال تولید سیمان هستند و دربرخی از مقاطع میزان تولید روند روبه رشدی داشته است و خوشبختانه ما تغییری به سمت روند نزولی تولید نداشته ایم.

شیخان درباره قیمت تولید سیمان گفت: بدلیل اینکه هزینه‌های تولید سیمان ۶۰ تا ۶۵ درصد افزایش یافته است هم اکنون این قیمت‌ها جوابگوی نیاز کارخانجات  نیست و درصورتی که این روند ادامه یابد بسیاری از کارخانجات سیمان تعطیل می‌شود.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان افزود: گزارش های بررسی قیمت سیمان آماده شده و ما بزودی باتوجه به افزایش هزینه‌های تولید، قیمت‌های جدیدی را اعلام می‌کنیم.

شیخان اظهار کرد: در استان تهران، چهار کارخانه سیمان فعالیت می‌کند که ۲ کارخانه در فیروزکوه و ۲کارخانه دیگر در جاجرود است.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: ظرفیت تولید سیمان کارخانه‌های کشور بالغ بر ۸۷ میلیون تن است که می‌تواند در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار باشد.

شیخان بیان کرد: سیمان از جمله کالا‌هایی است که کشور در تولید آن دارای مزیت است و می‌تواند ضمن ارزآوری مانع از خروج ارز به واسطه عدم واردات شود.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: فعالان و کارشناسان این بخش در تلاش هستند تا یک نرخ منطقی برای سیمان به دست آورند تا هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده صرفه اقتصادی داشته باشد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند