حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
682 بازديد

افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از گمرکات کرمانشاه

افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از گمرکات کرمانشاه
خلیل حیدری گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۹۵۸ دلار کالا به وزن سه میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۷ تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش رشد ۹ درصدی داشته است.

وی افزود: ۸۳۲ میلیون و ۶۶۱ هزارو ۵۸۳ دلار با وزن دو میلیون و ۳۱۲ هزارو ۴۵۱ تن از کالا‌های فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است.
مدیرکل گمرکات استان اظهار داشت: سایر گمرکات نیز در این مدت ۹۴۹ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۷۵ دلار کالا را با وزن یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۵۹۶ تن از طریق مرز‌های استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۱۶ درصد و از حیث ارزش نیز ۱۹ درصد افزایش داشته است.
حیدری عمده کالا‌های صادراتی از طریق گمرکات استان را، سیب زمینی محفوظ شده، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کاشی و سرامیک، ظروف ملامین، کولر‌های آبی، نوار لبه و روکش اوراق فشرده چوبی، جوال و کیسه برای بسته بندی کالا از نوار پلی اتیلن یا پلی پروپیلن، نایلون پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، رخام پولیش داده شده، انواع ظروف پلاستیکی و سیمان عنوان کرد.
وی با بیا اینکه بیشتر کالا‌های فوق به کشور عراق صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماهه امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۴۱ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند