حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
187 بازديد

افزایش 56 درصدی صادرات از سیستان و بلوچستان به افغانستان

افزایش 56 درصدی صادرات از سیستان و بلوچستان به افغانستان
محمد رفیع سلطانزاده، معاون سازمان صمت سیستان و بلوچستان از رشد ۵۶ درصدی صادرات از جنوب شرق به افغانستان در روزهای کرونایی خبر داد.

به گزارش کاشی لند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رفیع سلطانزاده، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: مجموع صادرات صورت گرفته از گمرگات و بازارچه های مرزی استان به کشور افغانستان، طی مدت زمان 2 ماهه امسال به میزان 181 میلیون و 421 هزار و 321 دلار بوده است.

وی با بیان این که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 56 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: میزان صادرات از طریق گمرکات سیستان و بلوچستان به افغانستان طی این مدت برابر با 114 میلیون و 298هزار و 147 دلار و از طریق بازارچه های استان به این کشور به ارزش 67 میلیون و 123 هزار و 174 دلار بوده است. 

سلطانزاده اذعان کرد: مصالح ساختمانی (سیمان)، سیب درختی، کاشی و سرامیک از جمله اقلامی است که به این کشور صادر شد. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند