حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
401 بازديد

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی یزد و مجموعه کارخانجات کاشی و سرامیک

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی یزد و مجموعه کارخانجات کاشی و سرامیک
تفاهم‌نامه دوجانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و مجموعه کارخانجات کاشی و سرامیک EMG در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه امضا شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری آنا از یزد، در راستای ارتباط دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و صنعت، تفاهم‌نامه دوجانبه بین این دانشگاه و مجموعه کارخانجات کاشی و سرامیک EMG امضا شد.

رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در حاشیه امضای این قرارداد گفت: دانشگاه کارآفرین نسل تکامل‌یافته دانشگاه‌های نسل اول و دوم است که با ایجاد فرصت نوآوری، دانش‌آموختگان مهارت‌محور و توانمند در حل مسئله دارد.

نوید نصیری‌زاده اظهار کرد: رسالت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، ترویج فرهنگ کارآفرینی و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم، دانشگاه فناور و کارآفرین در کنار مأموریت آموزشی و پژوهشی است.

بهره‌وری، بازاریابی و فروش

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با بیان اینکه دانشگاه می‌تواند با دسترسی به نیازهای فناورانه صنایع با رویکرد علمی و دانش‌بنیان به حل مسائل و نیازها بپردازد، ارتباط دوجانبه و انتقال دانش و مهارت از صنعت به دانشگاه و از دانشگاه به صنعت را امری مهم در تحقق ارتباط پویا، مستمر و مؤثر صنعت و دانشگاه برشمرد.

وی، تشکیل تیم‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف مانند بهره‌وری، بازاریابی و فروش، انرژی، روانشناسی، مسائل حقوقی و برق و الکترونیک را گام نخست این همکاری خواند و ابراز امیدواری کرد که با عملیاتی شدن این موارد، معضلات و مسائل پیش‌روی صنعت از میان برداشته شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: مدیران مجموعه کارخانجات EMG، خواستار همکاری دوجانبه در قالب آموزش عملی به کارورزان دانشگاهی، ارائه خدمات آزمایشگاهی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تسریع در اجرایی شدن کارگروه‌های مختلف و ارتباط گسترده در زمینه‌های فنی و مهندسی و علوم انسانی شده‌اند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند