حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1622 بازديد

انتخاب چینی سرویس بهداشتی

انتخاب چینی سرویس بهداشتی
مدرن شدن زندگی مردم در قرن 21 منجر به ظهور شیوه‌های جدید و روش‌های متفاوتی در اجرای طراحی داخلی فضاهای داخلی به خصوص سرویس بهداشتی شده است. سرویس بهداشتی‌ها دیگر مانند سابق فضایی بسته و دور از دسترس نمی باشند.

صنایع ساختمانی امروزه با تولید کاشی و سرامیک و چینی‌های بهداشتی توجه ویژه ای را به این بخش از دکوراسیون ساختمان معطوف نموده اند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان هر نوع طرحی و رنگی را انتخاب نمایید. 

چینی بهداشتی شامل چه چیزهایی می‌شود؟

امروزه در صنعت ساختمان به روشویی، سنگ توالت و توالت فرنگی که از مواد چینی تهیه می‌شوند چینی بهداشتی گفته می‌شود، کاربرد عمده آنها در دستشویی و سرویس بهداشتی می‌باشد برخی وان‌های چینی را هم جزو این مجموعه به حساب می‌آورند. امروزه پزشکان به دلیل شیوع آرتروز در افراد به خصوص افراد مسن توصیه می‌کنند که از توالت فرنگی استفاده شود تا از مشکلات آرتروز در سنین بالاتر جلوگیری به عمل آید. خرید توالت فرنگی و طراحی فضایی برای آن در سرویس‌های بهداشتی امری رایج گردیده است و شما امروز در اکثر منازل شاهد توالت فرنگی می‌باشید. 

انتخاب چینی بهداشتی مناسب

انتخاب چینی بهداشتی مناسب برای سرویس بهداشتی نیاز به تحقیق زیادی دارد . شما اگر در حال ساخت و ساز یا تغییر دکور سرویس بهداشتی خود هستید باید توجه داشته باشید که چینی‌های بهداشتی یکی از وسایل پرکاربرد در خانه هستند که راحت نبودن با آن برای افراد معضل بزرگی است. به خصوص در انتخاب چینی بهداشتی توالت فرنگی دقت زیادی داشته باشید. زیرا این چینی با بدن ارتباط مستقیمی دارد و کیفیت و ابعاد آن می‌تواند ناراحتی‌های بسیاری را برای افراد به وجود آورد. 

چند نکته مهم و ضروری در خرید چینی بهداشتی

پیش از خرید چینی بهداشتی لازم است فضای آن را فراهم نمایید. اگر فضای شما به حد کافی بزرگ است می‌تواند فضای بیشتری را به سرویس بهداشتی اختصاص دهید. فضای بیشتر به شما اجازه می‌دهد چینی بهداشتی بزرگتری را انتخاب نمایید. سعی کنید فضایی را برای توالت فرنگی در نظر بگیرید که حتی اگر در حال حاضر امکان نصب آن نیست بعدها قابلیت نصب داشته باشد.

انتخاب روشویی 

انتخاب روشویی بسیار مهم است سعی کنید. امروزه روشویی در اشکال و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به رنگ و طرح کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی خود آن را انتخای نمایید. سعی کنید در سرویس بهداشتی از روشویی‌های کابینت دار استفاده نمایید تا فضایی مناسبی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز سرویس بهداشت در آنها داشته باشید. 
ابعاد روشویی و عمق لگن روشویی را هم حتما در نظر داشته باشید، روشویی‌هایی که کوچک هستند و عمق کمی دارند آب را به بیرون می‌پاشند و خیس شدن کاشی و سرامیک کف ممکن است خطرناک باشد و موجب سر خوردن افراد گردد. 

سنگ توالت یا دستشویی ایرانی

سنگ توالت در ایران بسیار رایج است و شما نمی توانید سرویس بهداشتی را بیابید که در آن از سنگ توالت استفاده نشده باشد. سنگ توالت را سعی کنید از جنس براقی انتخاب نمایید که شستشو و تمیز کردن آن راحت باشد. شیب و ابعاد آن نکته مهمی است که باید دقت داشته باشید. سعی کنید از مدل‌های ساده استفاده نمایید و فریب طرح‌های فانتزی را نخورید زیرا کارکرد درست این سنگ بسیار مهم است. 

توالت فرنگی

عضو جدید سرویس بهداشتی ایرانی توالت فرنگی است که لازم است در انتخاب آن وسواس به خرج دهید. سعی کنید توالت فرنگی‌هایی را انتخاب کنید که دارای فلاش تانک سر خود هستند و تمیز کردن آنها ساده تر است. ابعاد توالت فرنگی نیز به افرادی که از آن استفاده می‌کنند مرتبط است. اگر در خانواده شما افرادی هستند که جثه بزرگی دارند بهتر است توالت فرنگی‌های بزرگ را انتخاب نمایید تا برای آنها مشکلی ایجاد نگردد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند