حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
563 بازديد

انتشار اولین «کتابچه راهنمای فناوری» صنایع سرامیک توسط Sacmi

انتشار  اولین «کتابچه راهنمای فناوری» صنایع سرامیک توسط Sacmi
گروه ساکمی یک کتابچه رایگان راهنمای فناوری در صنایع سرامیک که شامل راهنمایی فناوری‌های نوین انواع قطعات چینی و سرامیکی می‌شود را ارائه نمود.

ساکمی (Sacmi) به عنوان یک گروه تولید کننده انواع ماشین آلات خطوط تولید کاشی و سرامیک در جهان شناخته می‌شود. این گروه صنعتی در طول سالیان متمادی در جهت رشد و بهینه سازی صنایع چینی و سرامیک تلاش بسیاری نموده است و امروزه به عنوان یکی از غول‌های صنعت کاشی و سرامیک جهان شناخته می‌شود که کارخانجات بسیاری با کمک ماشین‌های آن به تولید سرامیک می‌پردازند. 

این شرکت با ارائه راه کارهای نوین سعی در بهینه سازی هرچه بهتر روند تولید محصولات چینی و سرامیکی دارد و در همین راستا اقدام به انتشار اولین کتابچه راهنمای فناوری صنایع سرامیک نموده است. این کتاب که به عنوان یک هدیه رایگان با هدف حمایت از توسعه دانش در شرکت­‌ها و کارخانجات مربوط به صنایع سرامیکی به مشتریان ارائه می‌­گردد، این کتابچه در واقع کامل‌­کننده مجموعه کتابچه راهنمای فنی شرکت ساکمی است که در بر دارنده راهنمای محصولات مربوط به کاشی و سرامیک و چینی آلات بهداشتی هستند.

کتابچه راهنمای فناوری صنعت سرامیک

این کتابچه در دو جلد تدوین شده است و سرفصل‌های آن پیوستی بردفترچه­‌های راهنمای محصولات ساکمی در  تولید چینی بهداشتی، کاشی و سرامیک است و شامل مجموعه دستورالعمل‌های مربوط به تکنولوژی تولید سرامیک در محیط‌های سنتی می‌شود

ساکمی به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ساخت انواع سرامیک‌های مورد نیاز زندگی انسان شناخته می‌شود که سعی نموده است با تکیه بر دانش فنی خود نوآوری‌ها فنی و تکنولوژیکی را در رابطه با ارائه محصولات جدید داشته باشد.

چرا به چنین کتابچه ای نیاز است؟

دنیل کورالی (Daniele Coralli) مدیریت ساکمی در این رابطه می‌گوید: سابقه تولید لوازم بهداشتی و ظروف غذاخوری از سرامیک به چند هزار سال پیش باز می‌گردد. شایسته است که ابتدا درباره کاربردهای این متریال خارق العاده توضیح داده شود در کتابچه راهنمای چاپ شده درباره همه چیز سرامیک، از مواد اولیه و بدنه گرفته تا فرمولاسیون و طراحی صحبت شده و در یک چشم­‌انداز کلی یک نگاه عمیق و موشکافانه به جنبه‌­های مختلف سیستم کلی تولید سرامیک و محصولات چینی شده است.

در این کتابچه مانند کتابچه‌های قبلی، از تجربیات تکنسین‌­هایی با تخصص‌­های مختلف که در اقصی نقاط دنیا کار کرده اند و ارتباط مداومی با مشتریان دارد استفاده شده است. در حقیقت این دانش و تجربه این افراد است که بیش از هر چیز دیگر در این کتاب گردآوری شده‌­است.

شناسایی بهتر مواد اولیه تولید سرامیک و فرآیندهای خاص تولید بهتر آنها و همچنین دستیابی به یک فرمول جامع، تنها برخی از "اسراری" هستند که با مطالعه این کتابچه به دست می‌آورید. اهمیت این موارد زمانی بیشتر می‌شود که به خاطر بیاورید امروزه در جهانی که با سرعت دائما در حال تغییر است زندگی می­‌کنیم و بسیاری از کارخانجات کاشی و سرامیک و ظروف چینی با تغییرات عمده پرسنل روبرو هستند، در نتیجه نیاز به وجود  یک الگو و روش موثر برای آموزش پرسنل جدید امری ضروری و لازم الاجراست.

کتابچه راهنمای فناوری ساکمی در میان سایر نشریات موجود در زمینه تولید قطعات سرامیکی و چینی، منحصر­به‌­فرد است اما آن را نمی توان جایگزینی برای هیچ یک از سایر راهنماهای قدیمی دانست بلکه به آن به عنوان یک مکمل که سایر کتابچه‌­های فنی اصلی در این حوزه را کامل می‌کند باید برشمرد. انتشار این کتابچه بیانگر رویکردی است که ساکمی را به یک تولید کننده برتر در حوزه صنعت چینی و سرامیک تبدیل‌­ نموده است و باعث شده­‌ تا این شرکت به ­‌لطف ساختار تحقیقاتی و برندهای همراه خود نظیر (Sacmilola, SAMAMaschinenbau, Riedhammer, Gaiotto) در همه حوزه­‌ها از آماده‌­سازی بدنه گرفته تا مدل‌­سازی، پخت و تدارکات مربوط به کارخانه به عنوان یک تولید کننده پیشرو شناخته شود.

اهداف کتابچه راهنمای فناوری صنعت سرامیک

همانگونه که گفته شد کتابچه مزبور، کتابچه های راهنماهایی قبلی را که قبلاً توسط SACMI برای بخشهای کاشی و سرویس بهداشتی تولید شده بود را کامل می‌کند. این کتابچه به عنوان یک هدیه ممتاز به مشتریان و ادای احترام به فرهنگ دانش و تجربه که همیشه ویژگی بارز SACMI در بازار بین المللی بوده است و به عنوان راهی برای انتقال دانش فنی در سراسر شرکت‌های وابسته به آن است.

این کتابچه راهنما علاوه بر جنبه‌های تاریخی ، فناوری و بازار  بر تحقیق و توسعه تمرکز دارد و به نوعی قلب تولید مدرن شناخته می‌شود. 

هدف این ساختارها سرعت بخشیدن به زمان توسعه محصول و صنعتی شدن است و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا محصولات جدیدی را طراحی نموده و ار آخرین فن آوری‌های موجود باخبر شده و بتوانند آن را آزمایش کنند. به این ترتیب SACMI تعهد خود را به عنوان یک شریک از ابتدا تا انتها برای تمام جنبه‌های فرآیند تولید ، محصول و فن آوری‌های مورد نیاز برای ایجاد آن محصول نمایش می‌دهد.

بخش هایی از این کتابچه در زیر آمده است.

کتابچه راهنمای فناوری سرامیک ساکمی1

کتابچه راهنمای فناوری سرامیک ساکمی4

کتابچه راهنمای فناوری سرامیک ساکمی5

کتابچه راهنمای فناوری سرامیک ساکمی6

کتابچه راهنمای فناوری سرامیک ساکمی7

کتابچه راهنمای فناوری سرامیک ساکمی8

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند