حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
565 بازديد

انقلابی در دوش‎های حمام توسط کمپانی Tile Redi

انقلابی در دوش‎های حمام توسط کمپانی Tile Redi
زمان برای پیمانکاران و متخصصان ساخت، سرمایه است و همکاری با Tile Redi با هر نصب، دلارهای بیشتری را در جیبشان قرار می دهد.

کالکشن Ready to Tile از Tile Redi ، مجموعه‎ای نوآورانه، ضد نشت و یک تکه از کابین‏های دوش از پیش ساخته شده اند و دارای لبه ها و ورودی یکپارچه، دیواره و سینک آب PVC می باشد.

این ویژگی ها می توانند روند نصب را ساده تر کنند و باعث صرفه جویی در زمان و فرآیند کار شوند ، ترکیب این کابین‎های دوش با محصولات تکمیلی Tile Redi مانند نیمکت ها، طاقچه ها و … ، فرآیند انتخاب را برای متخصصان ساخت و مصرف کنندگان، در حین تبدیل حمام های مسکونی و سازمانی ساده می کند.

علاوه بر حمایت بیشتری از مشتریان، Tile Redi مجموعه ای کامل از کابین های دوش شیشه ای را توسعه داده است که طی هفته طراحی و ساخت (Design & Construction Week) 9 تا ۱۱ ژانویه در نمایشگاه اورلاندو، فلوریدا نمایش داده می شود، مدل های Redi Door ترکیبی از طراحی و کاربرد هستند که فضایی لوکس را در فضای دوش به ارمغان می آورد. آنها از عناصر طراحی زیبایی استفاده می کنند که طیف وسیعی از سلیقه ها و نیازها را تامین می کند. مدل های Redi Door با عملکرد خوب ساخته شده است که عملکردی روان و قابل اطمینان را فراهم می کند.

مشتریان ممکن است یک کابین با اندازه از پیش تعیین شده را انتخاب کنند و یا این امکان وجود دارد تا در برخی مدل ها مطابق با مشخصات وتنظیمات خاص خود، ساخته شوند. این کابین‎ها برای اطمینان از عدم نشت آب کاملا مهندسی شده هستند. کابین های Redi Door در سبک های مختلف در دسترس هستند، که هر کدام مدل های متعددی برای انتخاب دارند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند