حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1181 بازديد

انقلاب SACMI در بسته بندی اسلب و پانل های سرامیکی

انقلاب SACMI در بسته بندی اسلب و پانل های سرامیکی
تاکنون محدوده  ابعادی کاشی های سرامیکی و اسلب بسته بندی شده به صورت جداگانه با اندازه 1800*2000 و 900*1200 محدود می شد. اما با استفاده از دستگاه بسته بندی سری "T" که توسط Sacmi-Nuova Sima توسعه یافته است، تولیدکنندگان اکنون می توانند موارد بسته بندی را به اندازه بزرگ 2000*1200 میلیمتر بسته بندی کرد.

این راه حل نوآورانه پاسخی به نیازهای متعدد در زمینه بسته بندی محصولات در ابعاد بزرگ است.

دستگاه بسته بندی جدید بخشی از یک بسته ی مرتب سازی، بسته بندی و راه انداز یکپارچه و کاملا اتوماتیک است. مرحله اول Flawmaster، سیستم بازرسی سطح برای کنترل دقیق ابعاد (اندازه، پلاریستی)، ویژگی های سطح و رنگ محصول است. در پایین بازار، تولید کنندگان می توانند بسته های محیطی EkoWrap یا EkoRoll را نصب کنند که باعث صرفه جویی در مقوا بیش از 50٪ و افزایش کارایی می شود. سپس EkoSort وجود دارد. این خط جدید به دلیل یک سیستم مرتب سازی ساده است که می تواند به طور مستقیم از طریق نرم افزار پیکربندی شده و به طور مستقل از اندازه یا ضخامت عمل می کند و با کمترین تغییر زمان تغییر شکل می دهد.

این نوع از راه حل ها در ایتالیا، آلمان، اسپانیا، ترکیه و ایالات متحده نصب شده است و نشان دهنده یک گام در جهت تبدیل تدارکات سنگین بزرگ، بخش مهمی از مدرن سازی بسیار پیشرفته نسل 4.0 است که انقلابی در تولید سرامیک است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند