حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
2375 بازديد

انواع طرح و مدل کاشی و سرامیک کف

انواع طرح  و مدل کاشی و سرامیک کف
امروزه استفاده از کف پوش‌های سرامیکی بسیار رایج شده است. ظهور طرح‌ها و رنگ‌های متنوع با شباهت بسیار به کف پوش‌های چوبی و سنگی باعث شده است کف پوش‌های سرامیکی از محبوبیت بسیاری برخوردار شوند . علاوه بر آن مقاومت بالای این کف پوش‌ها به انتخاب آنها کمک بیشتری می‌کند.

 اگر شما هم بدنبال کف پوشی هستید که همیشه تازه، نو و جذاب بنظر برسد انتخاب سرامیک‌هایی بزرگ می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. نه تنها مزایای بسیاری در زمینه انتخاب سرامیک‌های بزرگ وجود دارد بلکه نتیجه چنین انتخابی می‌تواند یک دکوراسیون همیشه تمیز، پاکیزه، درخشان و فوق العاده شیک باشد. در این مطلب تعدادی از مدل‌های سرامیک‌های کف در اندازه‌های مختلف آورده شده اند که با طراحی منحصر بفرد خود دکوراسیونی بشدت زیبا و لوکس پدید آورده اند.

طرح سرامیک کف

طرح سرامیک دیوار

طرح کاشی کف

طرح کاشی و سرامیک کف

طرح و نقش کاشی

طرح و نقش سرامیک

کاشی و سرامیک کف

کاشی طرحدار کف

سرامیک کف

کاشی کف

مدل کاشی کف

 

همانطور که ملاحظه می کنید کاشی‌های سرامیکی زیبا هستند و اگر طرح‌های مناسب و زیبایی را انتخاب کنید باعث زیبایی دکوراسیون داخل خانه می‌شود. از همان اول ساختمان سازی کاشی‌ها یکی از عنصر‌های اصلی ساختمان بوده و است و امروزه تقریبا همه ی خانه‌ها و معماران از کاشی برای ساخت ساختمان استفاده می‌کنند. اما در انتخاب کاشی کف باید توجه کنید که کاشی که انتخاب می‌کنید مناسب محیط و فضای مورد نظر شما باشد برای مثال کاشی که برای کف اتاق پذیرایی  می‌خواهید بخرید باید مناسب آن فضا باشد و از طرح و رنگ مناسبی برخوردار باشد.

این نکته در تمامی قسمت های خانه باید رعایت شود برای مثال کاشی که برای اشپزخانه انتخاب کردید باید با کاشی اتاق پذیرایی متفاوت باشد در انتخاب کاشی کف بیشتر دقت کنید که با وسایل که خریداری کرده اید هماهنگ باشد تا باعث افزایش زیبایی دکوراسیون داخل خانه شما باشد.

مزیت استفاده از سرامیک کف

سرامیک‌های مزایای زیادی دارند شاید بزرگترین مزیت چنین سرامیک‌هایی در کف منزل، بزرگتر نشان دادن فضای داخل خانه باشد. به همین خاطر توصیه اول طراحان به افرادی که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند استفاده از سرامیک کف بزرگ در رنگ‌های روشن است. سرامیک بزرگ نه تنها محیط خانه‌های کوچک را مرتب و تمیز نشان می‌دهد بلکه شکل مستطیلی و مربعی آنها نگاه‌ها را به همراه خود به انتهای اتاق خانه می‌کشاند و طول بیشتری به فضای داخل خانه می‌دهند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند