حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.2
9827 بازديد

انواع مدل و هزینه سرامیک کاری دیوار راه پله

انواع مدل و هزینه سرامیک کاری دیوار راه پله
سرامیک کاری دیوار راه پله یکی از مهمترین بخش‌های کاشیکاری ساختمان است که توجه به آن در مراحل انتخاب و نصب کاشی و سرامیک الزامی است.

کاشی و سرامیک مهمترین پوشش دهنده سطوح ساختمانی است که شامل بخش‌های مختلفی می‌شود. یکی از مهمترین بخش‌های کاشیکاری در ساختمان راه پله‌ها به خصوص سرامیک کاری دیوار راه پله ساختمان است. بسیاری این بخش را در ساختمان به عنوان یک بخش الزامی در سرامیک کاری نادیده می‌گیرند و توجهی به آن نمی کنند و برخی ترجیح می‌دهند دیوار راه پله گچ یا سیمان سفید باشد.  در این مقاله علاوه بر اینکه به هزینه و مدل‌های سرامیک کاری دیوار راه پله می‌پردازیم مشخص می‌کنیم چرا توجه به این بخش برای سرامیک کاری الزامی است.

سرامیک کاری راه پله و پارکینگ

راه پله‌ها و پارکینگ‌ها از مهمترین بخش‌های ورودی ساختمان هستند که بسیار پر رفت و آمد هستند. اولین ورود یک شخص به ساختمان از راه پله یا پارکینگ شروع می‌شود و اگر خیال دارید روی مخاطبان خود یا کسانی که به ساختمان شما رفت و آمد دارند تاثیر بگذارید باید از همان ابتدای راه شروع کنید در نتیجه داشتن یک راه پله مناسب و چشمگیر می‌تواند خواسته شما را در ایجاد تاثیر مثبت بر روی بازدید کنندگان برآروده نماید. پس انتخاب یک ظاهر مناسب با استفاده از کاشی و سرامیک در پارکینگ‌ها و دیوار راه پله می‌تواند قدم اول شما در ایجاد تاثیر مثبت بر روی مهمانانتان باشد.

سرامیک کاری راه پله و پارکینگ

لزوم سرامیک کاری دیوار راه پله

توجه به این نکته ضروری است که افراد در حال تردد روی راه پله ممکن است بارها با دیوار راه پله تماس برقرار کنند در نتیجه این بخش بسیار آلودگی پذیرو لکه پذیر است. با شیوع بیماری کرونا و ماندگاری این ویروس منحوس بر روی هر سطحی لازم است که شما سطوحی که افراد ناشناس به آنها دست زده اند را هرازگاهی ضدعفونی نمایید.  پس چه به لحاظ زیبایی و چه به لحاظ بهداشتی لازم است دیواره راه پله با متریالی پوشش داده شود که به آسانی قابل شستشو و ضدعفونی باشد که گچ و سیمان از این قاعده مستثنی هستند زیرا شستشوی مداوم می‌تواند باعث تخریب آنها گردد.

در نتیجه لازم است در راه پله از متریال هایی همچون سنگ‌های ساختمانی و سرامیک استفاده شود. از آنجایی که تنوع طرح و رنگ سرامیک و علاوه بر آن تنوع نوع بسیاری در سرامیک وجود دارد ما به شما توصیه می‌کنیم برای پوشش دیواره راه پله از سرامیک استفاده نمایید.

سرامیک کاری دیوار راه پله

راه پله‌ها با روی کار آمدن آسانسورها دیگر مانند سابق کاربرد ندارند و اهمیت خود را در دکوراسیون داخلی ساختمان از دست داده اند اما هنوز هستند ساختمان هایی که راه پله‌ها جزو مهمترین بخش‌های آنها هستند و لازم است به راه پله توجه بیشتری داشته باشید.

با اینکه ممکن است در ساختمان شما افراد کمتر از راه پله استفاده کنند اما این به آن معنا نیست که شما می‌توانید از کنار دیواره ره پله به آسانی بگذرید و توجهی به پوشش آن نکنید. همانگونه که گفتیم با شیوع کرونا در شیوه زندگی افراد تغییراتی ایجاد گردیده است که یکی از مهمترین آنها کاهش  استفاده از فضاهای بسته ای مانند آسانسور در زمان ازدحام جمعیت است در نتیجه افراد ترجیح می‌دهند از راه پله استفاده نمایند و این تبدیل به یک عادت نهایدنه شده است. استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های جذاب در دیوار راه پله‌ها می‌تواند به افراد روحیه بدهد و حتی به آنها کمک کند که راه پله را به جای آسانسور برای تردد در طبقات کمتر استفاده نمایند.

لزوم سرامیک کاری دیوار راه پله

پس رسیدگی و انتخاب یک سرامیک جذاب برای دیواره راه پله می‌تواند راه گشا باشد. طرح کاشی و سرامیک دیوارهای راه پله  حتی در ساختمان مسکونی نیز می‌تواند باعث بهتر شدن روحیه افراد در حین تردد گردد.

نمونه کار سرامیک راه پله

همانطور که می‌دانید کاشی و سرامیک یکی از متنوع ترین متریال‌های ساخت و ساز هستند که در انواع طرح و رنگ و اندازه در بازار وجود  دارند و شما تنها کافی است مطابق با سلیقه و نیاز فضای مورد نظرتان کاشی و سرامیک دیوار راه پله را انتخاب نمایید. 

نمونه کار سرامیک راه پله

در انتخاب سرامیک راه پله دلبازی و ترکیب رنگ راه در نظر بگیرید تا نتیجه مطلوبی به دست آورید.

نمونه سرامیک کاری دیوار راه پله

طریقه نصب سرامیک راه پله

طریقه نصب سرامیک دیوار راه پله

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن انواع ابزار و متریال‌های جدید برای نصب کاشی و سرامیک برخی از افراد سرامیک کاری‌های کوچک را در منزل خودشان انجام می‌دهند اما لازم است تاکید کنیم که سرامیک کاری راه پله  یک کار کاملا حرفه ای و تخصصی است و لازم است برای انجام آن از یک متخصص کمک بگیرید. حتی اگر تجربه اولیه ای در سرامیک کاری دارید در سرامیک کاری راه پله به دلیل زاویه بندی و شیبی که دیوار راه پله ایجاد می‌کند بهتر است به سراغ یک کاشیکار و نصاب حرفه ای کاشی و سرامیک بروید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید.

سرامیک کاری دیوار راه پله

آموزش نصب سرامیک راه پله را می‌توانید با جستجو در میان انبوه ویدیوهای آپلود شده در اینترنت جستجو نمایید اما همچنان پیشنهاد می‌کنیم از کاشیکار حرفه ای برای اینکار استفاده نمایید.

هزینه سرامیک کاری دیوار راه پله

هزینه سرامیک کاری دیواره راه پله متشکل از دو بخش است هزینه نصاب و هزینه خرید متریال‌های اولیه مانند کاشی و سرامیک و چسب کاشی و ...لازم به ذکر است  بیشتر این هزینه مربوط به نوع کاشی و سرامیک و ابعادی است که برای انجام سرامیک کاری انتخاب می‌کنید. قیمت سرامیک در بازار وابسته به صنعت ساختمان است و در حال حاضر نمی توان یک قیمت قطعی برای هر متر کاشی و سرامیک اعلام نمود کما اینکه انواع طرح و کیفیت وجود دارد که باعث اختلاف قیمت بسیاری می‌تواند شود. در نتیجه شما لازم است قبل از خرید از دستمزد کاشیکار اطلاع حاصل کنید و آنگاه متناسب با بودجه خود به دنیال خرید کاشی و سرامیک باشید.

قیمت سرامیک دیوار راه پله

قیمت سرامیک دیوار راه پله متفاوت از قیمت سایر سرامیک‌های نیست. در قیمت هر نوع سرامیکی طرح، رنگ و کیفیت آن می‌تواند تاثیر گذار باشد. برای آگاهی از قیمت کاشی و سرامیک دیوار راه پله بهتر است با واحد فروش محصولات کاشی لند تماس حاصل نمایید. اما به طور کل حداقل قیمت از متری 30 هزار تومان شروع می‌شود و هرچه کاشی و سرامیک انتخابی شما کیفیت بهتری داشته باشد به همان اندازه قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت سرامیک دیوار راه پله

 انتخاب سرامیک دیوار راه پله

یکی از فضاهای محدود در ساختمان‌های جدید راه پله‌ها هستند که امروزه به دلیل استفاده از آسانسور در ساختمان‌های پرطبقه دیگر توجه چندانی به اندازه راه پله‌ها نمی شود و به همین دلیل بعضا کوچک و دلگیر هستند. در نتیجه در انتخاب کاشی و سرامیک آن باید چند نکته را رعایت کرد تا این فضا لباز و قابل تحمل شود.

استفاده از کاشی و سرامیک‌ براق و روشن

سرامیک‌های روشن و براق می‌توانند نور را منعکس کنند که خود باعث بزرگتر جلوه دادن فضا و دلباز شدن آن می‌شود. علاوه بر آن باعث می‌شود که نیاز چندانی به استفاده از چراغ‌های متعدد برای روشن کردن محیط نباشد.

استفاده از کاشی و سرامیک صیقل خورده

همانگونه که گفتیم آلودگی‌ها و لک پذیری بالایی در انتظار کاشی و سرامیک دیوار هستند در نتیجه لازم است از جنسی انتخاب شوند که به راحتی قابل تمیز کردن باشند. سرامیک‌های صیقل خورده به راحتی تمیز شده و لکه‌ها بر روی آنها پایدار نیستند.

استفاده از کاشی و سرامیک ضدآب

باز هم بر می‌گردیم به بحث بهداشت، لازم است سرامیکی انتخابی در مقابل آب نفوذناپذیر باشد که در صورت شستشو آب به زیر آن نفوذ پیدا نکند یا باعث نشت رطوبت به بخش‌های بدون کاشی و سرامیک نشود.

استفاده از کاشی و سرامیک ابعاد بزرگ

بهتر است برای این مدل کاشی و سرامیک از سرامیک‌های ابعاد بزرگ استفاده نمایید. زیرا اوریب بودن راه پله‌ها استفاده از سرامیک‌های کوچک را سخت می‌کند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند