حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
539 بازديد

اهداف شرکت I.C.F. & Welko برای سال 2021

اهداف شرکت I.C.F. & Welko برای سال 2021
شرکت ICFWELKO به عنوان یک شرکت سازنده ماشین آلات سرامیکی با مدیریت جدید روبرتو منیانی، از گسترش بیشتر فعالیت‌های شرکت در زمینه تحقیق و توسعه با تمرکز بر فناوری‌های سبز و صنعت 4.0 خبر داد.

کمپانی Maranello I.C.F. & Welko  به عنوان یک تولید کننده صنعتی قابل اعتماد و کارآمد در صنایع مختلفی همچون کاشی و سرامیک، مواد غذایی، شیمیایی دارویی و ظروف آشپزخانه کار می کند. این شرکت در صنعت کاشی و سرامیک نقش مهمی در تجهیز و راه اندازی خطوط تولید کاشی و سرامیک دارد. دفتر مرکزی این شرکت در مارانلود ایتالیا که به یک منطقه صنعتی نوآور در ساخت کاشی و سرامیک، خودرو و مواد غذایی معروف است قرار دارد. این شرکت طرف قرارداد شرکت های بسیاری در سراسر جهان است و حضور چشمگیری در 5 قاره جهان دارد . این شرکت همواره سعی نموده است با ارتقا کیفیت تولیدات خود قدم های مثبتی را در بازارهای بین المللی بردارد و قدرتمند ظاهر شود.

تعیین مدیر عامل جدید با نام روبرتو منیانی (Roberto Magnani) خبر از برنامه توسعه در زمینه های مختلف دیجیتالی را می دهد.

نتایج مثبت I.C.F. & Welko در پایان سال 2020

 با شروع همه گیری بیماری کرونا بسیاری از صنایع جهانی دچار رکود شدند اما با وجود مشکلات به وجود آمده از این همه گیری شرکت Maranello I.C.F. & Welko توانست نتایج بسیار مثبتی را در پایان سال 2020 گزارش کند. در گزارش های این شرکت درآمدها با ارقام سال 2019 سازگار بود و سود حاصل از فروش این شرکت به شدت رشد کرده و به 2 میلیون یورو رسیده بود.

در همین راستا این شرکت هدف سال 2021 را تحکیم مواضع شرکت در سال 2020 تعیین نموده است،  این وظیفه‌ از ماه فوریه سال 2021 به Roberto Magnani، مدیرعامل جدید، سپرده شده است. وی  مدیری با سال‌ها تجربه در بخش طراحی و تولید کارخانه‌های سرامیک بوده است و دارای رزومه ای پربار از مسئولیت ها و وظایف مختلف در شرکت های پیشتاز صنعت کاشی و سرامیک از سال 1994  بوده است.

مدیرعامل جدید به دنبال پیگیری اهداف شرکت یکی از اولویت‌های اصلی خود را تقویت تلاش‌ها در زمینه تحقیق و توسعه در حیطه‌های دیجیتالی شدن و پایداری شرکت قرار داده است.

مدیری عامل Magnani درباره این اهداف اینگونه توضیح می‌دهد که: به دنبال روش هایی برای کاهش مصرف انرژی در ماشین‌آلاتی هستیم که دارای بیشترین مصرف انرژی هستند، به بیان دیگر، برای کوره‌ها، خشک‌کن‌ها ودستگاه‌های پاشش لعاب، به دنبال قابلیت کاهش انتشارات و مصرف انرژی هستیم، این روش ها  شامل استفاده از سوخت‌های جدید مانند سوخت هیدروژنی است. در رابطه با سایر ماشین‌آلات کلیدی در خط تولید، مانند دستگاه‌های پرس با ظرفیتی به بزرگی 3600 تن، برای تولید اسلب هایی به بزرگی  1200*1200میلی متر، تلاش‌های تحقیقاتی این شرکت معطوف به آپدیت کردن آنها برای رسیدن به حد استانداردهای صنعت 4.0 متمرکز خواهد بود، که این موضوع ارتباط میان اپراتور و تشخیص‌های پیش‌بینی کننده و اتصال کارخانه را در شامل می شود.

حضور I.C.F. & Welko در بازارهای خارجی

در یک سال گذشته، شرکت I.C.F. & Welk توانسته است حضور خود را نه تنها در بازار ایتالیا، بلکه در بسیاری از بازارهای اروپایی مانند کشورهای آلمان، اسپانیا و روسیه تثبیت نماید. به خصوص در بازار روسیه، توانسته است در بخش سرامیک‌های فنی نیز ورود نماید و اخیرا توافق‌نامه‌ای را با تولیدکننده محلی کاشی و سرامیک برای تامین ماشین‌آلات جدید آنها امضا نموده است.

همچنین این شرکت در خارج از اروپا، نیز به دنبال تحکیم موقعیت خود بوده است و توانسته است دربازارهای مناطقی همچون آفریقای شمالی، خاورمیانه و آمریکای جنوبی منافع خود را با وجود بیماری کووید 19 حفظ نماید و بتواند نیاز به ماشین‌آلات تکی یا خطوط کامل برای تولید سرامیک را تامین نماید.

یکی از مهم‌ترین سفارش‌های این شرکت که در سال 2021 تکمیل شد برای یک شرکت پیشتاز تولید کاشی سرامیکی در آفریقای شمالی بوده است که شامل نصب خط تولیدی با ظرفیت 2 برابری نسبت به ظرفیت قبلی خط تولید کارخانه بوده است که در آن امکان تولید سایزهای جدید با طرح های متنوع مهیا شده است.

Magnani همچنین می گوید: ما هنوز هم شاهد نیازهای مختلف در بازارهای مختلف که در آن‌ها کار می‌کنیم هستیم. در بیشتر بازارهای پیشرفته، که شامل تمرکز بر روی فناوری‌های سبزتر و دیجیتالی کردن است ما به دنبال رشدی عظیم در تقاضا برای فناوری‌های تولید مواد ضخیم‌تر، با ضخامت 30-20 میلی متری هستیم. در حال حاضر انرژی بالا و تمایل زیادی به جبران کاهش روند تولید در ماهایی که به واسطه همه‌گیری Covid-19 ایجاد شده بود داریم. درمنطقه  آفریقای شمالی، ما به دنبال توجه زیاد به پایداری فرایندها نیستیم، هرچند احتمالا تنها مساله زمان در این منطقه مطرح است تا این اتفاق بیفتد، در صورتی که در برخی از کشورهای خاورمیانه به دلیل مسائل مربوط به سهمیه‌بندی گاز تمایل بیشتری برای این موارد وجود دارد.

شرکت I.C.F. & Welko هم اکنونر 80 کارمند دار و علاوه بر بخش کاشی و سرامیک، فناوری‌های که با پودر و سیال سر و کار دارند را نیز برای صنایغ غذایی و سایر صنایع تامین می‌کند. بخش سرامیک این شرکت در حال حاضر در حدود 30-25 درصد گردش مالی سالیانه را به خود اختصاص داده است، با این وجود شرکت I.C.F. & Welko در نظر دارد که باز هم این سهم را افزایش دهد.

شرکت I.C.F. & Welko

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند