حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
854 بازديد

اهمیت توجه به طرح های معماری ایرانی اسلامی

اهمیت توجه به طرح های معماری ایرانی اسلامی
نظام مهندسی ساختمان میبد، با حمایت مسئولین و همکاری میراث فرهنگی، مهندسین را نسبت به اجرای طرح ها با معماری ایرانی اسلامی تشویق می کند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس نظام مهندسی ساختمان میبد گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان کشور مبنی بر اهمیت توجه بر طرح‌های معماری ایرانی اسلامی، نظام مهندسی ساختمان میبد هم تلاش کرده است با حمایت مسئولین و همکاری میراث فرهنگی، مهندسین را در خصوص اجرای طرح های با معماری ایرانی اسلامی تشویق کند.

معماری ایرانی

صباغی افزود: خوشبختانه در سال‌های گذشته رویکرد بسیار خوبی در بین مسئولین و مردم به سمت معماری ایرانی اسلامی به وجود آمده است.
وی گفت : با ادامه این رویکرد به زودی شاهد افزایش پروژه‌هایی با سبک معماری ایرانی اسلامی در سطح شهر خواهیم بود.
رئیس نظام مهندسی ساختمان میبد، انطباق مصالح موجود در معماری سنتی و ایرانی و سازگاری آن با اقلیم و روحیات مردم را باعث گرایش جامعه به سمت این نوع ساختمان‌ها دانست .

صباغی با بیان این شعر حافظ که" سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد" گفت: ما معماری اصیل و بزرگی داریم که در بسیاری از نقاط دنیا مورد توجه قرار گرفته است و خودمان از آن غافل بودیم و الان که مردم با شناخت به سمت این معماری می‌آیند گسترش مجدد این نوع معماری را در عرصه ساخت و ساز شاهد هستیم.

وی گفت: در سال‌های گذشته رشد قابل توجهی در استقبال مردم از توسعه بوم گردی و مهمانسرا‌ها و رستوران‌های سنتی وجود داشته است که نشان از انطباق این نوع معماری با روحیات و نیاز‌های مردم دارد.

کاشیکاری ایرانی از آغاز تا کنون

برای آشنایی با کاشیکاری اسلامی و تاریخچه کاشی جهان کلیک نمایید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند