حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
209 بازديد

اهمیت کاهش قیمت ساخت مسکن ملی برای متقاضیان

اهمیت کاهش قیمت ساخت مسکن ملی برای متقاضیان
استاندار اردبیل گفت: همکاری دستگاه‌های مرتبط برای کاهش قیمت تمام‌شده ساخت مسکن ملی متقاضیان استان اهمیت زیادی دارد و باید تلاش کنیم این قیمت به حداقل برسد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در نشست با مدیران مرتبط با احداث مسکن ملی اظهار کرد: همکاری دستگاه‌های مرتبط برای کاهش قیمت تمام‌شده ساخت مسکن ملی متقاضیان استان اهمیت زیادی دارد و باید تلاش کنیم این قیمت به حداقل برسد و این مسکن‌ها بر اساس قیمت تمام‌شده به متقاضیان واگذار شود. 

 وی افزود: شهرداری و سازمان نظام مهندسی از جمله دستگاه‌هایی هستند که هرکدام ۶۰ و ۴۰ درصد در خدمات خود در راستای احداث مسکن ملی در استان تخفیف ارائه می‌کنند.

استاندار اردبیل از ثبت‌نام متقاضیان مسکن ملی در استان خبر داد و تصریح کرد: دو نقطه از شهر اردبیل زمین مورد نیاز تأمین شده و برای احداث این واحدها آماده است.

علی حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز اظهار کرد: در مرحله اول تأمین مسکن در اردبیل، چهار هزار واحد در برنامه قرار داشت که هزار واحد آن در قالب وام بافت‌های فرسوده بود که محقق شده و هزار و ۱۰۰ واحد نیز برای صندوق اولی‌ها بود که در حال انجام است.

وی افزود: زمین ۵۴۰ واحد مسکن ملی که در منطقه پیله سحران و دروازه مشگین قرار دارد به ستاد اجرایی تحویل داده شده که تسهیلات پیش‌بینی‌شده برای این واحدها ۱۰۰ میلیون تومان است و ۱۵۰ میلیون تومان نیز آورده خود متقاضیان خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت:  قرار بر ساخت ۸۰۰ واحد نیز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بود که زمین مورد نیاز به بنیاد مسکن  تحویل داده شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند