حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
467 بازديد

اولین ایونت تخصصی طراحی،توسعه محصول و برندینگ در صنعت کاشی و سرامیک

اولین ایونت تخصصی طراحی،توسعه محصول و برندینگ در صنعت کاشی و سرامیک

اولین ایونت تخصصی با مبحث طراحی،توسعه محصول و برندینگ در صنعت کاشی و سرامیک که با پشتبانی دکتر سهیل پورگلنار مدیر مجموعه شمیران سنتر و حمایت و پشتیبانی این مرکز و همت سارا سعیدی از طراحان برجسته صنعت سرامیک برگزار شد. 


سارا سعیدی طراح کاشی و سرامیک و متخصص توسعه محصول در کشور می باشد که با وجود تمامی موانعی که در این حوزه وجود دارد همواره در جهت اعتلای حرفه و تخصص خود تلاش می‌کند. 
این همایش با حضور مدیران کارخانجات و برندهای فعال در صنعت سرامیک و همچنین طراحان کاشی و سرامیک برگزار شد. 


دکتر دین محمدی مدیرعامل اسبق کارخانجات سینا و ایرانا و صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه کاشی و سرامیک و مدیر کارخانه چسب کاشی دینوکل مهمان ویژه این ایونت بودند که با هدف حمایت از نیروهای جوان و ایده های خلاق در این همایش حضور داشتند‌. 


دکتر سحر گلکاری حق مسئول کمیته آموزش انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک دقایقی با مبحث برندینگ در زمینه صنعت کاشی و سرامیک صحبت کردند. 
این سری از برنامه ها که با هدف توسعه مارکتینگ در مجموعه شمیران سنتر و در راستای حمایت از کسب و کار های حوزه های مختلف برگزار می شود همچنان ادامه خواهد داشت.

1 نظر در مطلب "اولین ایونت تخصصی طراحی،توسعه محصول و برندینگ در صنعت کاشی و سرامیک" ثبت شده است

حسین راستین

سلام

من محصول جدید کاشی طراحی کرده وساختم

اولین ایونت کاشی وسرامیک کجا برگزار شده

اطلاعات تماسشان میتونم بگیرم

ممنون

۰۹۱۳۱۹۲۳۷۱۶

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند