حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
334 بازديد

ایجاد 65 هزار شغل با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی اصفهان

ایجاد 65 هزار شغل با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی اصفهان
جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی در این استان برای بیش از ۶۵ هزار نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ ابراهیم جلیلی افزود:در صورت تامین ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد موجود، اشتغال‌زایی برای بیش از ۶۵ هزار نفر در استان ایجاد خواهد شد.  

وی اظهار داشت: این استان از نظر تعداد طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد با تعداد کل یک هزار و ۶۹۴ طرح و سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومانی رتبه اول کشور را در بین استان‌های کشور دارد.

جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ادامه داد: استان اصفهان دارای هشت هزار و ۶۹۲ واحد فعال با سرمایه گذاری ۳۱ هزار میلیارد تومان است که از نظر تعداد واحد و سرمایه گذاری انجام شده، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است و با جذب این سرمایه گذاری‌ها بیش از ۲۶۶ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد شد.

جلیلی اضافه کرد: سرمایه گذاری‌های انجام شده در طرح‌های نیمه تمام بیشتر در گروه محصولات فولادی، فرش ماشینی، نساجی و پوشاک، مواد و محصولات شیمیایی، سیمان، سنگ، نسوزها، کاشی و سرامیک، آجر قطعات خودرو و لوازم خانگی است.  

جهش تولید در سایه توجه به تولیدکنندگان

جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت:دولت باید برای تحقق جهش تولید در حوزه‌های سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی استان اصفهان به آنها کمک کند.

وی اظهارداشت: به‌طور قطع شیوع ویروس کرونا آثار منفی بر همه بخش‌های اقتصاد کشور گذاشته و بسیاری از کسب و کارها و مشاغل بخصوص در بخش تولید زیان قابل توجهی را متحمل شدند.

جلیلی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای کمک به چرخه تولید استان و حرکت در راستای تحقق جهش تولید، پیگیری‌هایی را در زمینه چک‌های برگشتی تولیدکنندگان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و با استفاده از ابزارهای در اختیار خود دنبال کرده است.

جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان تصریح کرد: بسیاری از صنایع و واحدهای صنعتی در این ایام تولید کردند اما در عمل برای عرضه محصولات خود با مشکل جدی مواجه شدند که این سازمان پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات این بخش‌ها را انجام داده است.

 اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۲۰۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌آید.

سهم اصفهان در صنعت کشور ۱۱ درصد، سرمایه‌گذاری ۱۰ درصد و اشتغال صنعتی ۸ درصد و رُتبه این استان در طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و تعداد معادن اول و از نظر ذخایر معدنی، دوم است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند