حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
760 بازديد

بازاریابی و طراحی از شما،حمایت تولید از ما

بازاریابی و طراحی از شما،حمایت تولید از ما
نمایشگاه unicera2018 در مساحتی بیش از 80 هزار مترمربع افتتاح گردید. محمود شیمشک معاون نخست وزیر ترکیه در افتتاح این نمایشگاه  با ذکر این نکته که صنعت کاشی و سرامیک وصنایع وابسته ساختمانی دارای ارزش افزوده بالایی است، حمایت دولت ترکیه را از فعالان این صنعت در کشور ترکیه اعلام کرد.

این نمایشگاه توسط هولدینگ CNR و با همکاری اتحادیه کاشی و سرامیک ترکیه(TSF)و اتحادیه چینی آلات بهداشتی و لوازم ساختمانی ترکیه (TIMDER)  در شهر استانبول و با حضور محمود شیمشک معاون نخست وزیر،واسیپ شاهین فرمانداراستانبول،اریدم چنیزیز مدیر عامل  اتحادیه سرامیک ترکیه و آیدین اشر رییس اتحادیه چینی آلات و لوازم بهداشتی ترکیه افتتاح گردید.

در ابتدای جلسه محمود شیمشک ضمن خیر مقدم به مهمانان افزود:صادرات محصولات دارای ارزش افزوده نقطه قوت ترکیه می باشد.وی در ادامه گفت در صنعت ترکیه شرکتهایی وجود دارند که بیش از 50درصد از تولیداتشان را به بازارهای بین المللی صادر می کنند.برای پیشرفت هر چه بیشتر، سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه ضروری به نظر می رسد.

شیمشک معاون نخست وزیر توصیه کرد: ما مشوق های مالیاتی برای افزایش سرمایه به ارمغان آورده ایم. به همین دلیل است که با تامین منابع داخلی رشد می کند. علاوه بر این، در زمینه هایی که حاشیه سود پایین است، سرمایه گذاری نکنید.

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی که در حاشیه افتتاح این نمایشگاه برگزار گردید، مدیر عامل هولدینگ CNR ابراز امیدواری کرد بیش از 80 هزار بازدید کننده که تخمین زده می شود بیش از 10 هزار نفر آنان خارجی باشند از این نمایشگاه دیدن کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند