حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
694 بازديد

بازدهی کاشی و سرامیک در بین صنایع حاضر در بورس

بازدهی کاشی و سرامیک در بین صنایع حاضر در بورس
ورود صنعت کاشی و سرامیک به بازار بورس ایران نتایج در چند ماهه اخیر رش منفی را در پی داشته است. تا جایی که بعد از بوتان، شرکت های نورد و قطعات فولادی با بازدهی 51.4 درصد، کالسمین با بازدهی 34.9 درصد، نفت پارس با 33.2 درصد و صنایع پتروشیمی کرمانشاه با 33 درصد بیشترین سود را برای سهامداران خود به ارمغان آورده اند.

صنعت "استخراج زغال سنگ" با بازدهی 29.5 درصد­ در ­یک ماه منتهی به 11 بهمن 96 بیشترین بازدهی را در بین صنایع بورسی کسب کرده است. گروه "محصولات چوبی" و "ماشین آلات و تجهیزات" به ترتیب با کسب بازدهی 18 و 11.7 درصدی دومین و سومین بازدهی را در طول این یک ماه کسب کرده اند. گروه "انتشار، چاپ و تکثیر" با بازدهی 7.8 درصدی و گروه "فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط" با کسب بازدهی 6.1 درصدی در جایگاه پنجم قرار گرفته است اما گروه "ساخت دستگاه ها و وسایل ارتباطی" با بازدهی منفی 11.7 درصدی بیشترین بازدهی منفی را برای سهامداران خود در پی داشته است. گروه "استخراج نفت گاز و خدمات جنبی جز اکتشاف" با منفی 8.2 درصد، "ساخت محصولات فلزی" با منفی 7.1 درصد، "کاشی و سرامیک" با منفی 7 درصد و "زراعت و خدمات وابسته" با منفی 5.7 درصد بیشترین سطح بازدهی منفی را در­­یک ماه منتهی به 11 بهمن ماه داشته اند. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند