حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
2249 بازديد

بازدید مدیرعامل لعابیران از کارخانه کاشی سعدی و تفاهمنامه همکاری میان دو شرکت

بازدید مدیرعامل لعابیران از کارخانه کاشی سعدی و تفاهمنامه همکاری میان دو شرکت
مدیرعامل شرکت لعابیران و هیات همراه در روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه از کارخانه کاشی سعدی بازدید نمودند و در زمینه همکاری با یکدیگر برای ارائه محصولات خود به تفاهم رسیدند.

به گزارش کاشی لند به نقل از روابط عمومی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی؛ حجازی مدیرعامل شرکت لعابیران و هیات همراه در روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه از کارخانه کاشی سعدی بازدید نمودند.

در این بازدید که با هدف شناسایی ظرفیت های متقابل به منظور ایجاد تعامل هدفمند و هم افزایی بیشتر برگزار شد؛ ایشان به برنامه های شرکت لعابیران در افزایش میزان تولید و توسعه دانش فنی لعاب در کارخانه اشاره داشته و خاطر نشان کردند: این شرکت آمادگی تامین لعاب کارخانه سعدی را داشته و از نظر دانش فنی و فرمولاسیون آماده توسعه همکاری های بیشتر است.

در ادامه دکتر مالکی مدیرعامل کارخانه سعدی با استقبال از همراهی شرکت لعابیران در تامین مواد اولیه کارخانه به آمادگی برای فروش محصولات لعابیران به کارخانه های یزد، میبد، اردکان، نایین و اصفهان اشاره نموده و اذعان داشتند: شرکت های گروه کاشی و سرامیک صدر تامین می توانند در مدیریت زنجیره تامین و فروش محصولات یار و همراه یکدیگر باشند.

گفتنی است در این جلسه راه های همکاری متقابل در حوزه های خرید لعاب، فروش کاشی و سرامیک به پروژه های بزرگ ساختمانی در سطح کشور با توجه به تخصص آقای حجازی در مدیریت پروژه های ساختمانی در گذشته، فروش لعاب به کارخانه های استان یزد و اصفهان با برگزاری جلسات مشترک، ثبت برند کاشی در کشور ترکیه، تولید کاشی با لعاب آنتی باکتریال با توجه به شیوع ویروس کرونا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند